З метою поширення важливої для споживачів інформації Хмельницькобленерго інформує про функціонування офіційного Telegram каналу АТ «Хмельницькобленерго»
Дата: 13.03.2023 12:14
Кількість переглядів: 128
З метою поширення важливої для споживачів інформації Хмельницькобленерго інформує про функціонування офіційного Telegram каналу АТ «Хмельницькобленерго» https://t.me/khmelnytskoblenergo.
Для приєднання до каналу достатньо відсканувати QR код, перейти за вказаним вище
посиланням або віднайти канал в telegram, ввівши в пошуку Хмельницькобленерго.
За допомогою каналу висвітлюється виключно перевірена інформація щодо актуальних
відключень, графіків відключень, термінів передачі показників тощо.
Крім того, інформуємо вас про наявність сервісів, за допомогою яких споживачі можуть
самостійно дізнаватися про планові та аварійні відключення, застосування Графіків погодинних
та аварійних відключень:
1. Сторінка «Відключення» на офіційному сайті АТ «Хмельницькобленерго»
https://hoe.com.ua/page/informatsija-vidkljuchennja.
На цій сторінці оприлюднено Графік погодинних відключень, що містить черговість
відключень протягом доби та файли із прив’язкою населених пунктів, вулиць до черг у двох
форматах (pdf, xls). Крім того, із сторінки «Відключення» користувачі можуть перейти у дві
форми пошуку відключень: за адресою https://hoe.com.ua/shutdown/new та у розрізі районів
електричних мереж https://hoe.com.ua/shutdown/all.
На формі «Відключення за адресою» https://hoe.com.ua/shutdown/new споживачі
можуть дізнаватися про актуальні відключення за адресою, в тому числі чергу відключення.
Потрібно лише ввести населений пункт, вулицю, номер будинку.
№
дата _____._____._______
на №
від ___________________
Щодо комунікації та інформування
споживачів
про відключення
Головам територіальних громад
Хмельницької області2
За допомогою форми «Актуальні відключення» https://hoe.com.ua/shutdown/all
споживачі можуть дізнаватися інформацію в цілому у розрізі РЕМ. Аварійні відключення
виводяться виключно актуальні, планові відключення виводяться на поточний та наступний дні.
2. Чат боти у месенджерах Viber
(viber://pa?chatURI=ienergobot),
Telegram
(https://t.me/ienergobot). З їх допомогою споживачі можуть дізнатися про зареєстровані події
щодо відсутності електричної енергії, чергу відключення згідно з Графіком погодинних
відключень, а також можуть подати заявку про відсутність електричної енергії. Заявка
автоматично потрапляє в систему управління відключеннями для розгляду технічними
фахівцями.
Viber Telegram
Для того, щоб перейти у чат-бот потрібно зчитати QR код або перейти за посиланнями
вище. В телеграмі можна ввести в поле пошуку iEnergoBot.
3. Розсилка e-mail повідомлень на поштові скриньки, які зазначені в розділі
«Комунікації» Особистого кабінету споживача електричної енергії https://ienergo.com.ua/.
Тобто, у разі наявноcті відключення за особовим рахунком споживача і зафіксованої поштової
скриньки, споживач отримає повідомлення з інформацією про тип відключення та очікуваний
час відновлення розподілу електричної енергії.