A A A K K K
для людей із порушенням зору
Антонінська селищна рада Хмельницького району Хмельницької області громада
Хмельницька область, Хмельницький район

Концепція розвитку системи надання адміністративних послуг Антонінської селищної ради на 2020 – 2022 роки

TSIGN

УКРАЇНА

АНТОНІНСЬКА   СЕЛИЩНА     РАДА

КРАСИЛІВСЬКОГО   РАЙОНУ     ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ   ОБЛАСТІ

31022, Хмельницька область, Красилівський район , смт.Антоніни, пл.Графська,6 факс 5-12-67

 

                                                     Р І Ш Е Н Н Я     № 10

                      двадцять третьої  сесії  селищної  ради  сьомого скликання

 

від 17 червня  2020 року

смт. Антоніни

 

Про затвердження Концепції розвитку

системи надання адміністративних послуг

Антонінської селищної ради

на 2020 – 2022 роки

 

На виконання Закону України «Про адміністративні послуги», з метою створення належних умов для розвитку системи надання населенню якісних адміністративних послуг, в рамках співробітництва з Програмою «U-LEAD з Європою», Фаза впровадження (раунд 4), керуючись статтями 25, 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Антонінська селищна рада

 

вирішила:

 

1. Затвердити Концепцію розвитку системи надання адміністративних послуг Антонінської селищної на 2020 – 2022 роки згідно з додатком 1.

2. Дане рішення набирає чинності з дня його оприлюднення.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на селищного голову Н.Кондратюк.

 

 

 

 

 

Селищний голова                                                         Наталія КОНДРАТЮК

 

 

 

 

Додаток № 1 до рішення двадцять третьої сесії сьомого скликання Антонінської селищної ради від 17 червня 2020 року № 10

 

 

 

КОНЦЕПЦІЯ

розвитку системи надання адміністративних послуг

Антонінської селищної ОТГ

на 2020 – 2022 роки

 

 

Мета Концепції

Метою розробки, затвердження та реалізації цієї Концепції є створення умов для надання мешканцям Антонінської селищної об’єднаної територіальної громади в управлінні надання адміністративних послуг  (Центр надання адміністративних послуг) Антонінської селищної ради  необхідних адміністративних послуг у зручний та доступний способи.

 

Завдання Концепції

Завданнями цієї Концепції є:

- забезпечення отримання територіальною громадою повноважень з надання усіх адміністративних послуг, необхідних громадянам та суб’єктам господарювання, які делеговані або можуть бути делеговані державою органам місцевого самоврядування відповідного рівня;

- створення  центру надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП), з комфортними умовами для обслуговування суб’єктів  звернення та належними умовами для роботи посадових осіб органу місцевого самоврядування;

- забезпечення доступних та безбар’єрних умов для отримання та впровадження інформаційних технологій адміністративних послуг усіма мешканцями об’єднаної територіальної громади (далі – ОТГ);

- забезпечення гендерної рівності та особливих потреб громадян на всіх етапах модернізації та функціонування ЦНАП.

 

Поточний (вихідний) стан

ЦНАП в Антонінській ОТГ не створено. Мешканці громади мають ускладнений доступ до адміністративних послуг. Галузевими фахівцями різних структурних підрозділів надаються послуги з реєстрації місця проживання, РАЦС, нотаріальні, місцеві послуги (земельні). У старостатах надаються послуги з консультування щодо оформлення субсидій та допомог, окремі нотаріальні дії.

Найближчий районний ЦНАП – ЦНАП Красилівської РДА розташований на відстані 29 км від центру громади. Кількість працівників – 6. Кількість послуг у переліку – 169. Послуги, що відносяться до повноважень громади через ЦНАП РДА не надаються.

Громада є спроможною утворити та забезпечити функціонування належного ЦНАП, впровадити всі необхідні групи послуг. Громадою прийнято рішення про виділення приміщення для ЦНАП на першому поверсі в адміністративній будівлі селищної ради, що після виконання ремонтних робіт буде відповідати вимогам відкритого простору. Приміщення є власністю Громади. Площа – 145,81 м.2 Приміщення не пристосоване для людей з інвалідністю, між кабінетами не прозорі двері. Необхідне облаштування туалету та внутрішніх пандусів відповідно до вимог ДБН для забезпечення безбар’єрного доступу до фронт офісу. Потребує поточного ремонту, який завершено до 31.05.2020. На проведення ремонтних робіт у приміщенні ЦНАП виділено кошти у сумі 190000, 0 грн (рішення сесії селищної ради від 27.06.2019 № 2).

Приміщення ВРМ в селах Криворудка та Терешки відремонтовані. Приміщення є власністю Громади. Площею 19,9 м2 та 22,2 м2

Меблі та комп’ютерна техніка в основному офісі ЦНАП відсутні, на ВРМ застарілі. Інформаційна система, яка забезпечує автоматизацію роботи ЦНАП, відсутня.

У рамках фази впровадження Програми «U-LEAD З Європою» громада у заявці зробила запит на:

  • інстутиційну допомогу;
  • меблі;
  • комп’ютерну техніку;
  • інформаційну систему ПК ЦНАП (Вулик).

 

Реалізація цієї Концепції спрямована на вирішення наступних проблем:

 - отримання мешканцями громади більшості необхідних адміністративних послуг здійснюється переважно в різних органах виконавчої влади (управління соціального захисту населення Красилівської міської ради, районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Міністерства юстиції тощо);

- необлаштовані умови для обслуговування суб’єктів звернення в Антонінській селищній раді, в тому числі кабінетна система прийому, відсутність умов для очікування, в т.ч. для окремих груп громадян, як відвідувачів з дітьми тощо;

- відсутність належних умов доступу до адміністративних послуг в ОТГ для осіб з можливостями інвалідністю, з додатковими потребами та інших соціальних груп;

- погане матеріально-технічне забезпечення виконавчих органів місцевої ради, в тому числі брак відповідного технічного обладнання, меблів, програмного забезпечення для організації ефективної роботи;

- обмежені прийомні години в окремих спеціалістів та інших посадових осіб виконавчих органів місцевої ради;

- нові виклики  - доступності адміністративних послуг, зокрема у сфері реєстрації актів цивільного стану, реєстрації місця проживання у зв’язку з утворенням ОТГ;

- складність залучення персоналу, що відповідає вимогам встановленим законодавством, для надання окремих адміністративних послуг, зокрема, у сфері державної реєстрації прав на нерухоме майно, видачі відомостей з Державного земельного кадастру;

- недостатність знань та навичок в окремих спеціалістів виконавчих органів місцевої ради, які надають адміністративні послуги;

- низький рівень обізнаності громадян і суб’єктів господарювання, щодо

запроваджених електронних сервісів у сфері надання адміністративних послуг;

-недостатній рівень запровадження європейських практик обслуговування заявників у ЦНАП, насамперед, що стосується питань клієнт орієнтованості, ділової етики, командної роботи гендерної рівності, комп’ютерної грамотності тощо;

- слабка інформованість населення про сутність та основні напрями діяльності ЦНАП.

 

Функціональна модель ЦНАП для створення

Рекомендована загальна кількість робочих місць – 10, в тому числі місце для самообслуговування відвідувачів. Цієї кількості буде достатньо для Громади населенням 6 210 осіб відповідно до методологічних матеріалів Програми.

Тип

Посада

Кількість

ЦНАП ОМС (ОТГ)

Керівник (в т.ч. реєстрація місця проживання, з повноваженнями адміністратора)

1

Адміністратор (у т.ч. реєстрація місця проживання)

1

Державний реєстратор (з функціями адміністратора)

1

СНАП

Секретар селищної ради (РАЦС, нотаріальні дії, з функціями адміністратора)

1

Завідувач сектору земельних відносин (земельні питання, надання відомостей з ДЗК, з функціями адміністратора)

1

Спеціаліст відділу з питань соціального захисту населення (консультування з надання послуг соціального характеру, з функціями адміністратора)

1

Архітектурно-будівельні питання, ПФУ, УСЗН, ЦЗ (змінний графік)

1

ВРМ

Спеціаліст (реєстрація місця проживання, з функціями адміністратора) у с. Криворудка та с. Терешки

2

Місце для самообслуговування відвідувачів

1

Разом

10

Цей перелік фахівців дозволить організувати в основному офісі надання 12 груп послуг. Організація роботи ВРМ, у т.ч. із залученням старост до надання адміністративних послуг, забезпечить надання 6 груп послуг.

 

 

 

Територіальна структура, віддалені робочі місця (ВРМ)

Через географічні особливості громади, ускладнене транспортне сполучення, значну віддаленість сіл від адміністративного центру громади, доцільно створити два ВРМ. Планується облаштувати ВРМ у старостинських округах:

 • с. Криворудка (670 мешканців, 19 км до центру Громади);

 • с. Терешки (874 мешканці, 15 км до центру Громади).

Робота двох віддалених робочих місць може дозволити громаді налагодити інформування та залучення населення в активності ОТГ.

 

Заплановані заходи (шляхи вирішення наявних проблем)

Для досягнення мети цієї Концепції та усунення наявних проблем будуть вживатися наступні заходи:

- створення ЦНАП, як робочого органу селищної ради;

- забезпечення ЦНАП належним приміщенням (в тому числі з комфортною зоною обслуговування та очікування, туалетною кімнатою з обладнаним столиком для сповивання, дитячим куточком та місцем для візків), технікою, меблями, програмним забезпеченням;

- забезпечення безбар’єрного доступу до приміщення ЦНАП для осіб з інвалідністю та батьків з дитячими візочками;

- забезпечення ЦНАП достатньою кількістю персоналу, здійснення регулярних заходів з навчання та підвищення його кваліфікації, зокрема щодо політики недискримінації;

- організація надання через ЦНАП усіх адміністративних послуг, які належать до власних та делегованих повноважень місцевої ради, в тому числі з реєстрації актів цивільного стану, реєстрації місця проживання тощо.

- вжиття заходів для надання через ЦНАП адміністративних послуг з видачі паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон, а також надання адміністративних послуг у сфері соціального захисту населення, пенсійного забезпечення; надання послуг підприємств-монополістів у сферах енерго-; водо-; тепло- забезпечення, тощо;

- обслуговування в обґрунтованих випадках суб’єктів звернення з особливими потребами з виїздом до їх  помешкання;

- впровадження інформаційних технологій при наданні адміністративних послуг, в тому числі інтеграція з інформаційними системами органів державної влади, розширення переліку електронних послуг;

- створення належної системи інформування громади про адміністративні послуги та роботу ЦНАП, в тому числі через веб-сторінку ОТГ/ЦНАП, сторінку ОТГ/ЦНАП у соціальних мережах;

- відкриття банківського відділення у приміщенні ЦНАП та/або встановлення платіжного терміналу, POS-терміналів на робочих місцях в ЦНАП;

- створення на базі ЦНАП постійних робочих місць для громадян з метою організації навчання та безпосереднього доступу до електронних сервісів державних і регіональних інформаційних систем;

- проведення інформаційних кампаній за участю засобів масової інформації для популяризації діяльності ЦНАП та пропагування користування електронними сервісами серед населення (виготовлення буклетів, розміщення інформації в ЗМІ тощо).

В межах виконання зазначених заходів будуть  використовуватися також механізми:

- співробітництва територіальних громад (спільного надання окремих адміністративних послуг; придбання обладнання,  тощо);

- узгоджених рішень з органами виконавчої влади для надання адміністративних послуг у сфері соціального захисту населення; реєстрації земельних ділянок; пенсійного забезпечення, фіскальної служби; організація оперативного документообігу з такими органами.

Крім того, для реалізації Концепції будуть вжиті такі організаційні заходи:

- створення дієвої системи зворотного зв’язку з суб’єктами звернень та громадою загалом, розгляду пропозицій та зауважень громадян щодо організації надання адміністративних послуг у громаді, в тому числі при розширенні  Переліку послуг для ЦНАП, при плануванні облаштування ЦНАП, при впровадженні суттєвих новацій у роботі ЦНАП, при щорічному оцінюванні персоналу ЦНАП;

- питання забезпечення гендерної рівності має стати наскрізним питанням функціонування ЦНАП.

Усі заходи будуть плануватися та впроваджуватися з урахуванням найкращих стандартів та практик гендерної політики, антикорупційної політики, політик захисту навколишнього середовища та енергозбереження.

 

Етапи створення ЦНАП та основні завдання

В контексті створення ЦНАП можна виділити його інституційне та фізичне створення.

Завданнями інституційного розвитку ЦНАП є:

1) визначити відповідальну посадову особу з керівного складу ОМС за створення ЦНАП;

2) затвердити склад робочої групи зі створення ЦНАП;

3) розробити та затвердити Концепцію (Програму) створення ЦНАП;

4) прийняти рішення місцевої ради про створення ЦНАП: - визначити організаційно-правовий статус ЦНАП як робочий орган.;

5) внести зміни до структури та чисельності;

6) внести зміни до штатного розпису;

7) розробити та затвердити Положення про ЦНАП;

8) затвердити посадовий склад ЦНАП як робочого органу;

9) розробити та затвердити посадові інструкції;

10) розробити та затвердити Регламент ЦНАП;

11) розробити та затвердити графік роботи ЦНАП;

12) підписати/отримати узгоджені рішення (угоди/меморандуми/листи-погодження) з суб’єктами надання адмінпослуг щодо інтеграції послуг у ЦНАП: УСЗН РДА, терпідрозділи ДМС, Мін’юсту, ПФУ, Держгеокадастру та інші; 

13) розробити та затвердити перелік послуг ЦНАП та забезпечити фактичне надання цих груп послуг у ЦНАП;

14) розробити та затвердити інформаційні картки (ІК) адмінпослуг, суб’єктами надання яких є місцева рада, її виконавчі органи та посадові особи;

15) розробити та затвердити технологічні картки (ТК) адмінпослуг, суб’єктами надання яких є місцева рада, її виконавчі органи та посадові особи;

16) призначити керівника ЦНАП ;

17) заповнити усі вакансії у ЦНАП;

18) забезпечити доступи до реєстрів відповідним посадовим особам.

Додаткові кроки для інституційного створення ВРМ:

1) заповнити всі посади у ВРМ;

2) визначити перелік послуг, що надаються у ВРМ, та забезпечити фактичне надання цих груп послуг;

 3) визначити графік роботи ВРМ.

Щодо фізичного створення ЦНАП, то ними є:

1) Визначити виконавця ремонтно-будівельних робіт;

2) Провести поточний ремонт приміщення площею 145,81 м2  до 31.05.2020;

3) Провести ремонт туалету у т.ч. для осіб з інвалідністю, у т.ч. влаштувати поручні та забезпечити ширину дверного полотна не менше 90 см визначається договором на виконання ремонтно-будівельних робіт, але не пізніше 31.05.2020;

 4) Облаштувати внутрішні пандуси відповідно до вимог ДБН визначається договором на виконання ремонтно-будівельних робіт, але не пізніше 31.05.2020;

 5) Здійснити інші ремонтні роботи в середині приміщення, де розміщується ЦНАП, та не потребує капітального чи загального поточного ремонту визначається договором на виконання ремонтно-будівельних робіт, але не пізніше 31.05.2020;

6) Створити супутню інфраструктуру - запровадити у ЦНАП інструменти для сплати за адміністративні послуги.

 

 

Витрати та джерела їх покриття

Для покриття витрат на створення ЦНАП будуть використані надходження до місцевого бюджету у вигляді плати за надання адміністративних послуг (адміністративний збір); інші кошти місцевого бюджету; державна субвенція на розвиток інфраструктури ОТГ; кошти проектів міжнародної технічної допомоги та інші дозволені законодавством джерела.

Оцінка фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Концепції (з обґрунтуванням їх обсягів), буде проведена після розробки відповідного Плану заходів та кошторису, та доведена до відома громади.

 

Очікувані результати

Від реалізації Концепції очікуються наступні результати:

  • для громадян та суб’єктів господарювання – отримання усіх (більшості) необхідних адміністративних послуг в громаді, в комфортних, доступних та безбар’єрних умовах в належному ЦНАП;
  • для працівників ЦНАП та інших посадових осіб долучених до надання адміністративних послуг – належні умови роботи, регулярні заходи з підвищення кваліфікації;
  • для громади загалом – прозорі умови надання адміністративних послуг, покращений інвестиційний клімат, максимальні надходження до місцевого бюджету за надання адміністративних послуг.

Наші очікувані стандарти:

- усі мешканці громади не більше як за 3 роки з дня ухвалення цієї Концепції матимуть доступ до основного офісу ЦНАП чи його територіального підрозділу;  

- організацію роботи ЦНАП не менше 40 прийомних годин протягом тижня, в тому числі роботу ЦНАП у середу до 20:00;

- можливість оплати платних адміністративних послуг безпосередньо у приміщенні ЦНАП;

- використання електронної системи керування чергою;

- можливість отримати довідкову інформацію щодо адміністративних послуг телефоном, електронною поштою протягом усіх робочих годин селищної ради.

Термін реалізації – 2020-2022 рр.

 

 

 

Селищний голова                                                         Наталія КОНДРАТЮК

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора