Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання
Додаток 1
до Рішення виконавчого комітету
від 24 жовтня 2024 року № 581
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Реєстрація місця проживання/перебування особи
Центр надання адміністративних послуг
Антонінської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
||
1. |
Місцезнаходження |
31022 Хмельницька обл., Хмельницький р-н., с-ще. Антоніни пл. Графська, 6. |
31032 Хмельницька обл., Хмельницький р-н., с.Терешки вул. Центральна, 1-А. |
||
31011 Хмельницька обл., Хмельницький р-н., с. Криворудка вул. Лісова,12. |
||
31026 Хмельницька обл., Хмельницький р-н., с. Кременчуки вул. Центральна, 38. |
||
2. |
Режим роботи
|
Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця з 08.00 по 17.00 середа з 08.00 по 20.00 п’ятниця з 08.00 по 16.00, без перерви на обід. Субота, неділя – вихідні дні |
3. |
Телефон, адреса електронної пошти, веб- сайт |
5-12-67 cnap_antoniny@ukr.net |
Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закони України |
Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні» Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» Закон України «Про адміністративні послуги» Закон України «Про адміністративну процедуру» Закон України «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України» Закон України «Про військовий обов’язок і військову службу» Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» Закон України «Про іпотеку» Закон України «Про єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» |
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 07.02.2022 № 265 «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад» Постанова Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1487 «Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів» Постанова Кабінету Міністрів України 04.08.2023 №820 «Про затвердження Порядку внесення відомостей про адресу задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування), що знаходиться на тимчасово окупованій Російською Федерацією території України, а також на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, та внесення змін до порядків, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2022 р. № 265 Постанова Кабінету Міністрів України 04.12.2019 №1137 «Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг» |
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
|
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування |
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
||
8. |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява про реєстрацію місця проживання (перебування) фізичної особи/законного представника/представника на підставі довіреності, посвідченої в установленому законом порядку (далі – представник), уповноваженої особи житла або уповноваженої особи спеціалізованої соціальної установи, закладу для бездомних осіб, іншого надавача соціальних послуг з проживання за формою, затвердженою Кабінетом Міністрів України та відповідні документи. |
9. |
Перелік документів необхідних для отримання послуги та вимоги до них |
Для реєстрації місця проживання (перебування) особа або її законний представник (представник), уповноважена особа житла або уповноважена особа спеціалізованої соціальної установи, закладу для бездомних осіб, іншого надавача соціальних послуг з проживання подає: 1)заява за формою згідно з додатками 2,8 до Порядку декларування та реєстрацію місця проживання (перебування), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2022 року №265 (далі – Порядок); 2)паспортний документ особи (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист) або документ, що посвідчує особу без громадянства, з особистими даними, або довідку про звернення за захистом в Україні (для осіб, які реєструють місце перебування); 3)документи, що підтверджують: - право на проживання (перебування) в житлі, зокрема, свідоцтво про право власності, ордер, договір оренди (найму, піднайму), договір найму житла у гуртожитку (для студентів), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, - визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші підтверджуючі документи. У разі відсутності зазначених документів реєстрація місця проживання особи здійснюється за згодою власника (співвласників) житла, наймача та членів його сім’ї, уповноваженої особи житла; право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, іншого надавача соціальних послуг з проживанням (довідка про прийняття на обслуговування у спеціалізованій соціальній установі, закладі для бездомних осіб, іншого надавача соціальних послуг за формою згідно з додатком 4 до Порядку), копія посвідчення про взяття на облік бездомної особи, форма якого затверджується Міністерством соціальної політики (для осіб, які перебувають на обліку у таких установах або закладах); 4)відомості про документ, що підтверджує сплату адміністративного збору (не подається у разі здійснення реєстрації місця перебування); 5) військово – обліковий документ (для громадян України, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку). У разі подання заяви законним представником (представником) особи додатково подаються: 1) документ, що посвідчує особу законного представника (представника); 2) документ, що підтверджує повноваження особи як представника. У разі перебування житла в іпотеці, довірчій власності як способу забезпечення виконання зобов’язань, для реєстрації місця проживання особи додатково подається письмова згода відповідного іпотекодержателя або довірчого власника.
Іноземці, особи без громадянства, які для реєстрації місця проживання подали посвідку на постійне проживання або посвідку на тимчасове проживання, додатково подають паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства, видане центральним органом виконавчої влади, що реалізує політику у сфері реєстрації фізичних осіб, та засвідчений у встановленому законодавством порядку переклад на українську мову сторінки паспортного документа іноземця або документа особи без громадянства, з особистими даними.
У разі подання заяви про реєстрацію місця проживання (перебування) особою, яка не досягла 18-річноо віку, реєстрація місця проживання (перебування) здійснюється за згодою батьків або інших законних представників такої особи. Згода не надається у разі коли особа є здобувачем освіти та здійснює реєстрацію свого місця проживання (перебування) в гуртожитку, що належить до сфери управління закладу. Згода батьків або інших законних представників може бути надана у присутності особи, яка приймає заяву про реєстрацію місця проживання, або засвідчена нотаріально в установленому законодавством порядку. У разі коли місце проживання батьків або інших законних представників особи віком від 18 років задекларовано/зареєстровано за однією адресою, згода іншого з батьків або законних представників не надається. У разі влаштування дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, до закладу для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дитячого будинку сімейного типу, прийомної сім’ї, місце проживання такої дитини реєструється за адресою закладу, дитячого будинку сімейного типу, житла проживання прийомної сім’ї. Подання заяви про реєстрацію місця проживання або зміну місця проживання дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, покладається на органи опіки та піклування за місцем проживання такої дитини. Подання заяви про реєстрацію місця проживання бездомних та інших осіб, які не мають постійного місця проживання, покладається на відповідну спеціалізовану соціальну установу, іншого надавача соціальних послуг з проживанням, в яких зазначеним особам надаються послуги відповідно до Закону України «Про соціальні послуги». У разі, коли реєстрація місця проживання здійснюється одночасно із зняттям з попереднього місця проживання (перебування), окрема заява про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання не подається. Забороняється вимагати для реєстрації місця проживання (перебування) подання особою відомостей та/або документів, не передбачених цим Законом.
|
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заявник для одержання адміністративної послуги звертається до органу реєстрації, повноваження якого поширюється на відповідну адміністративно-територіальну одиницю.
|
11. |
Платність надання адміністративної послуги |
Адміністративна послуга є платною. |
11.1 |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні» Закон України «Про адміністративні послуги»
|
11.2. |
Розмір та порядок внесення плати за адміністративну послугу |
За реєстрацію місця проживання сплачується адміністративний збір: 1) 1,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року, - за реєстрацію місця проживання у разі звернення особи протягом встановленого строку; 2) 2,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року, - за реєстрацію місця проживання у разі звернення особи з порушенням встановленого строку. За реєстрацію місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір справляється лише за одну адміністративну послугу (реєстрація місця проживання). Адміністративний збір не справляється за: 1)за реєстрацію місця проживання/зміну місця проживання дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, у закладі для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дитячому будинку сімейного типу, прийомної сім’ї ; 2)за реєстрацію місця перебування. |
11.3. |
Розрахунковий рахунок для внесення плати за послугу
|
Антонінська селищна рада Отримувач: ГУК у Хмел.обл/Антонінська. стг/22012500 Код 37971775 Казначейство України(ел. адм. подат.) № рахунку UA078999980334119879000022719 Плата за надання інших адміністративних послуг |
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
У день звернення особи або її законного представника (представника) чи в день отримання документів від представника спеціалізованої соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту або даних від органу соціального захисту населення. |
13. |
Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги
|
Орган реєстрації відмовляє у реєстрації місця проживання (перебування) у разі коли: - у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно містяться відомості про обтяження щодо житла, яке особа реєструє як місце проживання, що стосуються заборони реєстрації місця проживання у такому житлі, або перебування житла в іпотеці, довірчій власності як способу забезпечення виконання зобов’язань (у разі відсутності письмової згоди відповідного іпотекодержателя або довірчого власника на декларування/реєстрацію місця проживання (перебування); - відомості Державного реєстру речових прав на нерухоме майно не відповідають відомостям, зазначеним у поданих особою документах або даних; - особа не подала або подала не в повному обсязі необхідні документи або відомості; - у поданих особою документах або відомостях містяться недостовірні відомості або подані документи є недійсними* (крім випадку, передбаченого пунктом 53 Порядку), або строк дії паспортного документа іноземця чи особи без громадянства, які на законних підставах проживають на території України, закінчився; - звернулася дитина віком до 14 років або особа, не уповноважена на подання документів; - житлу, в якому особа реєструє своє місце проживання, не присвоєна адреса у встановленому порядку; - за адресою житла, в якому особа реєструє своє місце проживання, наявний об’єкт нерухомого майна, який не належить до житла; - дані реєстру територіальної громади щодо зареєстрованого/задекларованого місця проживання (перебування) батьків або інших законних представників дитини віком від 14 до 18 років не відповідають відомостям, зазначеним у заяві, поданій дитиною. Не може бути підставою для відмови у реєстрації місця проживання (перебування) відсутність у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відомостей про житло, в якому реєструється місце проживання (перебування) особи.
|
14. |
Результат надання послуги |
Рішення про реєстрацію місця проживання (перебування) або про відмову у реєстрації місця проживання (перебування) особи.
|
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто, в тому числі через представника за довіреністю (з посвідченням особи).
|
16. |
Примітка |
Реєстрація місця проживання особи не є підставою для набуття такою особою права володіння, користування чи розпорядження житлом (у тому числі не є підставою для вселення чи визнання за особою права на проживання та/або права користування житлом), про проживання в якому особа повідомила.
Особа може зареєструвати своє місце проживання (перебування) лише за однією адресою. Зазначена норма не поширюється на осіб, адреса задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) яких знаходиться на територіях, на яких ведуться бойові дії, або тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях, включених до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Мінреінтеграції, для яких не визначена дата завершення бойових дій (припинення можливості бойових дій) або тимчасової окупації. Така особа може зареєструвати місце свого проживання без зняття з реєстрації місця свого попереднього проживання та без внесення будь-яких відміток до паспорта громадянина України, виготовленого у формі книжечки. У даному випадку, відомості про адресу задекларованого, зареєстрованого місця проживання (перебування), що знаходиться на територіях, на яких ведуться бойові дії, або тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях, включених до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Мінреінтеграції, для яких не визначена дата завершення бойових дій (припинення можливості бойових дій) або тимчасової окупації, вносяться до реєстру територіальної громади, яка здійснила відповідну реєстраційну дію за межами таких територій. На період тимчасової окупації Російською федерацією території України, а також на період віднесення у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, територіальних громад до територій, на яких ведуться (велися) бойові дії, зареєстрованим або задекларованим місцем проживання дитини вважати зареєстроване або задеклароване місце проживання її батьків або інших законних представників чи одного з них, з яким проживає дитина. Відомості про зареєстроване місце проживання дитини на тимчасово окупованій Російською Федерацією території України, а також на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дій, визначених у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, за заявою батьків або інших законних представників чи одного з них вносяться до реєстру територіальної громади відповідним органом реєстрації під час декларування або реєстрації місця проживання дитини чи за бажанням батьків або інших представників чи одного з них, якщо інформація про таку дитину міститься в реєстрі цієї територіальної громади. Громадянин України, який проживає на території України, а також іноземець чи особа без громадянства, які на законних підставах постійно або тимчасово проживають на території України, зобов’язані протягом 30 календарних днів після зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання та прибуття до нового місця проживання (перебування) зареєструвати його. Іноземець чи особа без громадянства, які отримали довідку про звернення за захистом в Україні, можуть зареєструвати місце свого перебування в Україні. Якщо під час подання документів встановлено, що особа, яка є громадянином України, звернулася для реєстрації нового місця проживання після закінчення 30 календарних днів після зняття з реєстрації з попереднього місця проживання або подала для реєстрації місця проживання недійсний паспорт громадянина України, посадова особа органу реєстрації складає протокол про адміністративне правопорушення відповідно до статті 197 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Якщо під час подання документів іноземців чи особою без громадянства встановлено, що вони звернулися для реєстрації місця проживання після закінчення 30 календарних днів з дня отримання посвідки на постійне проживання, посвідки на тимчасове проживання, зняття з реєстрації попереднього місця проживання або подала для реєстрації нового місця проживання недійсний документ, іноземця чи особу без громадянства направляють до територіального підрозділу ДМС відповідно до території обслуговування для вжиття до них заходів адміністративного впливу або інших заходів, визначених законодавством. Видані компетентними органами іноземної держави документи, що подаються для реєстрації місця проживання, засвідчуються в установленому законодавством порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Такі документи подаються з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально. |
*Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2022 року №1202 «Деякі питання реалізації актів законодавства у сфері міграції в умовах воєнного стану» встановлено, що:
- посвідки на тимчасове чи постійне проживання, крім тих, які оформлені громадянам Російської Федерації, строк дії яких закінчився або які підлягають обміну відповідно до законодавства після 24 лютого 2022 р., підтверджують законні підстави для тимчасового чи постійного проживання в Україні та право на в’їзд в Україну на період воєнного стану та протягом 30 календарних днів з дня його припинення чи скасування;
- іноземці або особи без громадянства, крім громадян Російської Федерації, зобов’язані в установленому законодавством порядку подати документи для обміну таких посвідок на тимчасове чи постійне проживання протягом 30 календарних днів з дня припинення або скасування воєнного стану;
- паспорти громадян України у формі картки, строк дії яких закінчився за 30 днів до 24 лютого 2022 р. та після 24 лютого 2022 р., та паспорти громадянина України зразка 1994 року, до яких не вклеєно фотокартку особи у разі досягнення нею 25- чи 45-річного віку, строк вклеювання до яких настав за 30 днів до 24 лютого 2022 р. та після 24 лютого 2022 р., є документами, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України та підлягають обміну або вклеюванню нових фотокарток відповідно до досягнутого віку протягом 30 календарних днів з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Селищний голова |
|
Анатолій ОЦАЛЮК |
Додаток 3
до Рішення виконавчого комітету
від 24 жовтня 2024 року № 581
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця
проживання (перебування) особи
Центр надання адміністративних послуг
Антонінської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
||
1. |
Місцезнаходження |
31022 Хмельницька обл., Хмельницький р-н., с-ще. Антоніни пл. Графська, 6. |
31032 Хмельницька обл., Хмельницький р-н., с.Терешки вул. Центральна, 1-А. |
||
31011 Хмельницька обл., Хмельницький р-н., с. Криворудка вул. Лісова,12. |
||
31026 Хмельницька обл., Хмельницький р-н., с. Кременчуки вул. Центральна, 38. |
||
2. |
Режим роботи
|
Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця з 08.00 по 17.00 середа з 08.00 по 20.00 п’ятниця з 08.00 по 16.00, без перерви на обід. Субота, неділя – вихідні дні |
3. |
Телефон, адреса електронної пошти, веб- сайт |
5-12-67 cnap_antoniny@ukr.net |
Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закони України |
Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні» Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» Закон України «Про адміністративні послуги» Закон України «Про адміністративну процедуру» Закон України «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України» Закон України «Про військовий обов’язок і військову службу» Закон України «Про єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» |
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 07.02.2022 № 265 «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад» Постанова Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1487 «Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів» Постанова Кабінету Міністрів України 04.08.2023 №820 «Про затвердження Порядку внесення відомостей про адресу задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування), що знаходиться на тимчасово окупованій Російською Федерацією території України, а також на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, та внесення змін до порядків, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2022 р. № 265 Постанова Кабінету Міністрів України 04.12.2019 №1137 «Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг»
|
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ МВС від 16.08.2016 №816 «Про затвердження Порядку провадження за заявами про оформлення документів для виїзду громадян України за кордон на постійне проживання», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09 вересня 2016 року за №1241/29371
Наказ МЗС від 22.12.2017 №573 «Про затвердження Порядку провадження за заявами про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном громадян України, які виїхали за кордон тимчасово», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 18 січня 2018 року за №77/31529
|
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
||
8. |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
|
9. |
Перелік документів необхідних для отримання послуги та вимоги до них |
Для зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особа, один із законних представників, представник або власник житла подає: 1) заяву за формою згідно з додатками 5,6 до порядку декларування та реєстрації місця проживання (перебування), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2022 р. №265 (далі – Порядок); 2) паспортний документ особи* (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист) або довідку про звернення за захистом в Україні – у разі особистого звернення; 3) свідоцтво про народження (у разі зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання дітей віком до 14 років); 4) відомості або документ, що підтверджує сплату адміністративного збору; 5) військово – обліковий документ (для громадян України, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку); 6) рішення про оформлення документів для виїзду за кордон на постійне проживання, прийняте відповідним територіальним органом ДМС, або рішення про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном, прийняте відповідною закордонною дипломатичною установою України – у разі зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання особи у зв’язку з оформленням її документів для виїзду за кордон на постійне проживання/залишення на постійне проживання за кордоном; 7) рішення суду, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житло або права користування житлом, про виселення, про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особи, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою; 8) свідоцтво про смерть або відомості про державну реєстрацію смерті з Державного реєстру актів цивільного стану. У разі звернення до органу реєстрації разом із заявою власника житла про зняття особи (осіб) із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) власник житла подає:
У разі зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) за заявою власника житла більше однієї особи до органу реєстрації подаються заява та документ або відомості, що підтверджують сплату адміністративного збору, окремо щодо кожної особи. Така заява може бути подана лише повнолітньою особою або законним представником малолітньої дитини. Власник житла приватної форми власності звертається до органу реєстрації для здійснення зняття із задекларованого або зареєстрованого місця проживання (перебування) повнолітньої особи, а також дитини, у разі, якщо така реєстраційна дія здійснюється разом з її батьками або іншими законними представниками чи одним із них. Зняття із задекларованого або зареєстрованого місця проживання (перебування) дитини не здійснюється за заявою власника житла, якщо власником такого житла є один з батьків або інших законних представників дитини. У разі подання заяви по зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) або заяви власника житла про зняття особи із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) законним представником (представником) особи, крім зазначених вище документів, додатково подаються: 1) документ, що посвідчує особу законного представника (представника)*; 2) документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника (представника), крім випадків, коли заява подається законним представником малолітньої дитини. Подання заяви про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) дитини віком до 14 років або особи, визнаної судом обмежено дієздатною або недієздатною, здійснюється одним із батьків або інших законних представників такої особи за згодою іншого з батьків чи законних представників. Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) дитини віком від 14 до 18 років здійснюється за згодою її батьків або інших законних представників такої дитини чи одного з них, крім випадку зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання такої дитини у гуртожитку закладу освіти у період чи після закінчення навчання. Зняття з реєстрації місця проживання дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб, стосовно яких встановлено опіку та піклування, здійснюється за погодженням з органами опіки та піклування. У разі усиновлення дитини – сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, якщо при цьому змінюється прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) дитини, зняття з реєстрації місця проживання такої дитини здійснюється за заявою органу опіки та піклування за попереднім прізвищем, власним ім’ям, по батькові (за наявності). Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) співвласника житла за заявою іншого співвласника такого житла не здійснюється. Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особи за заявою одного зі співвласників житла, здійснюється за згодою інших співвласників житла, яка надається особисто або через представника та підтверджується підписом такого співвласника або його представника у заяві. Іноземець чи особа без громадянства подають до органу реєстрації заяву про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) у зв’язку з припиненням підстав для перебування на території України. Заява про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) може подаватися в електронній формі засобами Єдиного державного веб-порталу електронних послуг (далі – Портал Дія). У такому випадку документи до заяви не додаються. Заява формується засобами Порталу Дія у довільній формі, придатній для сприйняття її змісту відповідно до відомостей, передбачених формою заяви про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування). Заява про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) в електронній формі подається особою віком від 14 років особисто та засвідчується її електронним підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Оплата адміністративного збору здійснюється за допомогою засобів Порталі Дія під час формування заяви перед її поданням. При цьому документ, що підтверджує сплату адміністративного збору, до заяви не додається. Задеклароване/зареєстроване місце проживання дитини віком до 14 років може бути знято за заявою одного з батьків, поданою в електронній формі з використанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Заява про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання дитини віком до 14 років підтверджується електронними підписами батьків, що базуються на кваліфікованих сертифікатах електронних підписів, у разі подання заяви в електронній формі або за письмовою згодою другого з батьків, що надається у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування). |
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заявник для одержання адміністративної послуги: - звертається до органу реєстрації, повноваження якого поширюється на відповідну адміністративно-територіальну одиницю; - подає відповідну заяву засобами Порталу Дія. |
11. |
Платність надання адміністративної послуги |
Адміністративна послуга є платною. |
11.1 |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні» Закон України «Про адміністративні послуги» |
11.2. |
Розмір та порядок внесення плати за адміністративну послугу |
За зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання/зміну місця проживання сплачується адміністративний збір 1,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року. Адміністративний збір не справляється у разі: - зміни місця проживання дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, у закладі для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дитячому будинку сімейного типу, прийомної сім’ї ; - за зняття із зареєстрованого місця перебування. |
11.3. |
Розрахунковий рахунок для внесення плати за послугу
|
Антонінська селищна рада Отримувач: ГУК у Хмел.обл/Антонінська. стг/22012500 Код 37971775 Казначейство України(ел. адм. подат.) № рахунку UA078999980334119879000022719 Плата за надання інших адміністративних послуг |
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
У день звернення особи або її законного представника (представника) чи в день отримання документів від представника спеціалізованої соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту або даних від органу соціального захисту населення. Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання в електронній формі здійснюється в день подання документів або не пізніше наступного робочого дня у разі їх надходження після закінчення робочого часу органу реєстрації. |
13. |
Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги
|
Орган реєстрації приймає рішення про відмову у знятті із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особи, якщо: - особа не подала або подала не в повному обсязі необхідні документи або відомості; - у поданих особою документах або відомостях містяться недостовірні відомості або подані документи є недійсними* (крім випадку, передбаченого пунктом 53 Порядку), або строк дії паспортного документа іноземця чи особи без громадянства, які на законних підставах проживають на території України, закінчився; - відомості реєстру територіальної громади не відповідають відомостям у поданих особою документах або відомостях; - звернулася дитина віком до 14 років або особа, не уповноважена на подання документів; Не може бути підставою для відмови у знятті із задекларованого/зареєстрованого місця проживання за декларацією (заявою), поданою в електронній формі, відсутність у особи окремого номера запису в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів. |
14. |
Результат надання послуги |
Рішення про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) або про відмову у знятті із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особи. |
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто, в тому числі через представника за довіреністю (з посвідченням особи) або засобами Порталі Дія. |
16. |
Примітка |
У разі, коли місце проживання (перебування) особи було задекларовано/зареєстровано на підставі договору оренди, виключення з реєстру територіальної громади інформації про задеклароване/зареєстроване місце проживання (перебування) особи за заявою власника (співвласників) житла, уповноваженої особи житла здійснюється лише після закінчення строку дії договору оренди або його дострокового розірвання чи визнання його нікчемним або визнання недійсним у порядку, визначеним законодавством. |
*Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2022 року №1202 «Деякі питання реалізації актів законодавства у сфері міграції в умовах воєнного стану» встановлено, що:
- посвідки на тимчасове чи постійне проживання, крім тих, які оформлені громадянам Російської Федерації, строк дії яких закінчився або які підлягають обміну відповідно до законодавства після 24 лютого 2022 р., підтверджують законні підстави для тимчасового чи постійного проживання в Україні та право на в’їзд в Україну на період воєнного стану та протягом 30 календарних днів з дня його припинення чи скасування;
- іноземці або особи без громадянства, крім громадян Російської Федерації, зобов’язані в установленому законодавством порядку подати документи для обміну таких посвідок на тимчасове чи постійне проживання протягом 30 календарних днів з дня припинення або скасування воєнного стану;
- паспорти громадян України у формі картки, строк дії яких закінчився за 30 днів до 24 лютого 2022 р. та після 24 лютого 2022 р., та паспорти громадянина України зразка 1994 року, до яких не вклеєно фотокартку особи у разі досягнення нею 25- чи 45-річного віку, строк вклеювання до яких настав за 30 днів до 24 лютого 2022 р. та після 24 лютого 2022 р., є документами, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України та підлягають обміну або вклеюванню нових фотокарток відповідно до досягнутого віку протягом 30 календарних днів з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Селищний голова |
|
Анатолій Оцалюк |
Додаток 4
до Рішення виконавчого комітету
від 24 жовтня 2024 року № 581
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Видача витягу з реєстру територіальної громади
Центр надання адміністративних послуг
Антонінської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
||
1. |
Місцезнаходження |
31022 Хмельницька обл., Хмельницький р-н., с-ще. Антоніни пл. Графська, 6. |
31032 Хмельницька обл., Хмельницький р-н., с.Терешки вул. Центральна, 1-А. |
||
31011 Хмельницька обл., Хмельницький р-н., с. Криворудка вул. Лісова,12. |
||
31026 Хмельницька обл., Хмельницький р-н., с. Кременчуки вул. Центральна, 38. |
||
2. |
Режим роботи
|
Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця з 08.00 по 17.00 середа з 08.00 по 20.00 п’ятниця з 08.00 по 16.00, без перерви на обід. Субота, неділя – вихідні дні |
3. |
Телефон, адреса електронної пошти, веб- сайт |
5-12-67 cnap_antoniny@ukr.net |
Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закони України |
Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні» Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» Закон України «Про адміністративні послуги» Закон України «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України» Закон України «Про військовий обов’язок і військову службу» Закон України «Про єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» |
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 07.02.2022 № 265 «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад» Постанова Кабінету Міністрів України 04.12.2019 №1137 «Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг» |
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ МВС від 16.08.2016 №816 «Про затвердження Порядку провадження за заявами про оформлення документів для виїзду громадян України за кордон на постійне проживання», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09 вересня 2016 року за №1241/29371 Наказ МЗС від 22.12.2017 №573 «Про затвердження Порядку провадження за заявами про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном громадян України, які виїхали за кордон тимчасово», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 18 січня 2018 року за №77/31529 |
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
||
8. |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Подання заяви:
|
9. |
Перелік документів необхідних для отримання послуги та вимоги до них |
Для отримання витягу з реєстру територіальної громади під час особистого відвідування органу реєстрації подається: - заява особи; - паспортний документ особи* (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист) або довідка про звернення за захистом в Україні (пред’являється для посвідчення особи суб’єкта звернення під час особистого відвідування органу реєстрації. Іноземці, особи без громадянства, які для реєстрації місця проживання разом з посвідкою на постійне проживання або посвідкою на тимчасове проживання, додатково подають паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства, видане центральним органом виконавчої влади, що реалізує політику у сфері реєстрації фізичних осіб, та засвідчений у встановленому законодавством порядку переклад на українську мову сторінки паспортного документа іноземця або документа особи без громадянства, з особистими даними. У разі звернення законним представником (представником) додатково подається документ, що посвідчує особу * та підтверджує повноваження. У разі звернення власником житла додатково подається документ, що підтверджує право власності на житло. |
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заява подається суб’єктом звернення в один із таких способів:
|
11. |
Платність надання адміністративної послуги |
Адміністративна послуга є безоплатною. |
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
У день звернення.
|
13. |
Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги |
Заявник не подав або подав не в повному обсязі необхідні документи. |
14. |
Результат надання послуги |
Отримання витягу з реєстру територіальної громади
|
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Отримання витягу з реєстру територіальної громади у органі реєстрації. Формування витягу з реєстру територіальної громади засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг. |
16. |
Примітка |
Витяги з реєстру територіальної громади, отримані в електронній або паперовій формі, мають однакову юридичну силу. За зверненням особи, законного представника (представника) витяг з реєстру територіальної громади також може містити інформацію про попередні періоди задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особи в адміністративно – територіальній одиниці за місцем звернення особи. Перевірка витягу проводиться за допомогою електронних пристроїв шляхом зчитування унікального електронного ідентифікатора (QR – коду), який забезпечує отримання даних із відомчої інформаційної системи ДМС через єдину інформаційну систему МВС. |
*Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2022 року №1202 «Деякі питання реалізації актів законодавства у сфері міграції в умовах воєнного стану» встановлено, що:
- посвідки на тимчасове чи постійне проживання, крім тих, які оформлені громадянам Російської Федерації, строк дії яких закінчився або які підлягають обміну відповідно до законодавства після 24 лютого 2022 р., підтверджують законні підстави для тимчасового чи постійного проживання в Україні та право на в’їзд в Україну на період воєнного стану та протягом 30 календарних днів з дня його припинення чи скасування;
- іноземці або особи без громадянства, крім громадян Російської Федерації, зобов’язані в установленому законодавством порядку подати документи для обміну таких посвідок на тимчасове чи постійне проживання протягом 30 календарних днів з дня припинення або скасування воєнного стану;
- паспорти громадян України у формі картки, строк дії яких закінчився за 30 днів до 24 лютого 2022 р. та після 24 лютого 2022 р., та паспорти громадянина України зразка 1994 року, до яких не вклеєно фотокартку особи у разі досягнення нею 25- чи 45-річного віку, строк вклеювання до яких настав за 30 днів до 24 лютого 2022 р. та після 24 лютого 2022 р., є документами, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України та підлягають обміну або вклеюванню нових фотокарток відповідно до досягнутого віку протягом 30 календарних днів з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Селищний голова |
|
Анатолій Оцалюк |
Додаток 8
до Рішення виконавчого комітету
від 24 жовтня 2024 року № 581
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Видача витягу з реєстру територіальної громади
Центр надання адміністративних послуг
Антонінської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області
№ п/п |
Етапи послуги |
Відповідальна посадова особа |
Дія (В, У, П, З) |
Строк виконання етапів (днів) |
|
1 |
Прийом документів, що подаються заявником або його законним представником для формування витягу |
Адміністратор Центру надання адміністративних послуг Антонінської селищної ради |
В |
У день подання заявником необхідних документів |
|
2 |
Перевірка правильності заповнення запиту та повноти поданих заявником документів |
Адміністратор Центру надання адміністративних послуг Антонінської селищної ради |
В |
У день звернення |
|
3 |
Повернення суб´єкту звернення поданих ним документів у разі, якщо вони не відповідають установленим вимогам |
Адміністратор Центру надання адміністративних послуг Антонінської селищної ради |
В |
У день звернення |
|
4 |
У разі наявності підстав оформляється та видається витяг з реєстру територіальної громади |
Адміністратор Центру надання адміністративних послуг Антонінської селищної ради |
В |
У день звернення |
|
5 |
Оскарження
|
У встановленому порядку |
|
|
|
Загальна кількість днів надання адміністративної послуги |
1 робочий день |
|
|
||
Загальна кількість днів (передбачена законодавством) |
1 робочий день |
|
|
||
Умовні позначки: В – виконує, У – бере участь, П – погоджує, З – затверджує
Дії або бездіяльність посадових осіб місцевого самоврядування можуть бути оскаржені у встановленому законодавством порядку.
Селищний голова |
|
Анатолій Оцалюк |
Додаток 6
до Рішення виконавчого комітету
від 24 жовтня 2024 року № 581
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Декларування місця проживання особи
Центр надання адміністративних послуг
Антонінської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області
№ п/п |
Етапи послуги |
Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ |
Дія (В, У, П, З) |
Строк виконання етапів (днів) |
||
1 |
Здійснюється прийом документів, для декларування про місце проживання в електронній формі засобами Єдиного державного веб-сайту електронних послуг (портал Дія) що подаються заявником або його законним представником для оформлення декларування місця проживання в реєстрі територіальної громади (РТГ) |
Адміністратор Центру надання адміністративних послуг Антонінської селищної ради |
В |
У день подання заявником необхідних документів |
||
2 |
Перевірка належності паспортного документа особи, що його подала, його дійсність, наявність документів, необхідних для декларування місця проживання. |
Адміністратор Центру надання адміністративних послуг Антонінської селищної ради |
В |
У день подання заявником необхідних документів |
||
3 |
-Прийняття рішення про декларування або про відмову у декларування місця проживання особи; -Формування і внесення даних про задеклароване місця проживання особи до реєстру територіальної громади; -формування та друк за встановленою формою витягу з реєстру територіальної громади щодо задекларованого/ зареєстрованого місця проживання (перебування) дітям до 14 років за свідоцтвом про народження, та громадянам які мають паспорт громадянина України, а також вилучення раніше виданої довідки (витягу) про реєстрацію місця проживання для подальшого знищення; -формування інформації щодо декларування та реєстрації місця проживання особи для передачі до ЄДДР відповідно до Порядку. |
Адміністратор Центру надання адміністративних послуг Антонінської селищної ради |
В |
У день подання заявником необхідних документів, але не пізніше наступного робочого дня |
||
4 |
Повернення особі або її представнику (адміністратору центру надання адміністративних послуг, представнику спеціалізованої соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту або посадовій особі виконавців послуг з управління (утримання) багатоквартирного будинку (гуртожитку), об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельного кооперативу, управителя багатоквартирного будинку) паспортного документа, свідоцтва про народження (до 14 років) витягу з реєстру територіальної громади про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб, а також документи, що подавалися для цього. |
Адміністратор Центру надання адміністративних послуг Антонінської селищної ради |
В |
У день подання заявником необхідних документів, але не пізніше наступного робочого дня |
||
5 |
Оскарження |
У встановленому порядку |
||||
Загальна кількість днів надання адміністративної послуги |
1 робочий день |
|
|
|||
Загальна кількість днів (передбачена законодавством) |
1 робочий день |
|
|
|||
Умовні позначки: В – виконує, У – бере участь, П – погоджує, З – затверджує Дії або бездіяльність посадових осіб місцевого самоврядування можуть бути оскаржені у встановленому законодавством порядку.
Селищний голова |
|
Анатолій Оцалюк |
Додаток 1
до Рішення виконавчого комітету
від 24 жовтня 2024 року № 581
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Реєстрація місця проживання малолітної дитини (до 14 років)
Центр надання адміністративних послуг
Антонінської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області
№ п/п |
Етапи послуги |
Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ |
Дія (В, У, П, З) |
Строк виконання етапів (днів) |
||
1 |
Прийом документів, що подаються заявником або його законним представником для оформлення декларування / реєстрації місця проживання малолітньої дитини |
Адміністратор Центру надання адміністративних послуг Антонінської селищної ради |
В |
У день подання заявником необхідних документів |
||
2 |
Перевірка належності паспортного документа законного представника особи, що його подала, його дійсність, та наявність документів, необхідних для декларування / реєстрації місця проживання малолітньої дитини. |
Адміністратор Центру надання адміністративних послуг Антонінської селищної ради |
В |
У день подання заявником необхідних документів |
||
3 |
Прийняття рішення про декларування/реєстрацію або про відмову у декларуванні/реєстрації місця проживання (перебування) малолітньої особи; -Формування і внесення даних про декларування/ реєстрацію місця проживання (перебування) малолітньої особи до реєстру територіальної громади; -формування та друк за встановленою формою витягу з реєстру територіальної громади щодо задекларованого / зареєстрованого місця проживання (перебування) дітям до 14 років за свідоцтвом про народження, а також вилучення раніше виданої довідки (витягу) про реєстрацію місця проживання (перебування) для подальшого знищення;
|
Адміністратор Центру надання адміністративних послуг Антонінської селищної ради |
В |
У день подання заявником необхідних документів, але не пізніше наступного робочого дня |
||
4 |
Повернення особі або її представнику паспортного документа, свідоцтва про народження (до 14 років), витягу з реєстру територіальної громади про задеклароване/зареєстроване місця проживання (перебування) осіб, а також документи, що подавалися для цього. |
Адміністратор Центру надання адміністративних послуг Антонінської селищної ради |
В |
У день подання заявником необхідних документів, але не пізніше наступного робочого дня |
||
7 |
Оскарження
|
У встановленому порядку |
|
|
||
Загальна кількість днів надання адміністративної послуги |
1 робочий день |
|
|
|||
Загальна кількість днів (передбачена законодавством) |
1 робочий день |
|
|
|||
Умовні позначки: В – виконує, У – бере участь, П – погоджує, З – затверджує
Дії або бездіяльність посадових осіб місцевого самоврядування можуть бути оскаржені у встановленому законодавством порядку.
Селищний голова |
|
Анатолій Оцалюк |
Додаток 5
до Рішення виконавчого комітету
від 24 жовтня 2024 року № 581
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Реєстрація місця проживання/перебування особи
Центр надання адміністративних послуг
Антонінської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області
№ п/п |
Етапи послуги |
Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ |
Дія (В, У, П, З) |
Строк виконання етапів (днів) |
1 |
Прийом документів, що подаються заявником або його законним представником для оформлення реєстрації місця проживання (перебування) особи
|
Адміністратор Центру надання адміністративних послуг Антонінської селищної ради |
В |
У день подання заявником необхідних документів |
2 |
Перевірка належності паспортного документа особи, що його подала, його дійсність, наявність документів, необхідних для реєстрації місця перебування (перебування) особи |
Адміністратор Центру надання адміністративних послуг Антонінської селищної ради |
В |
У день подання заявником необхідних документів |
3 |
-Прийняття рішення про реєстрацію або про відмову у реєстрації місця проживання (перебування) особи; -Формування і внесення даних про реєстрацію місця проживання (перебування) особи до реєстру територіальної громади; -формування та друк за встановленою формою витягу з реєстру територіальної громади щодо зареєстрованого місця проживання (перебування) дітям до 14 років за свідоцтвом про народження, та громадянам які мають паспорт громадянина України, а також вилучення раніше виданої довідки (витягу) про реєстрацію місця проживання для подальшого знищення; -формування інформації щодо реєстрації місця проживання (перебування) особи для передачі до ЄДДР відповідно до Порядку.
|
Адміністратор Центру надання адміністративних послуг Антонінської селищної ради |
В |
У день подання заявником необхідних документів, але не пізніше наступного робочого дня |
4 |
Повернення особі або її представнику (адміністратору центру надання адміністративних послуг, представнику спеціалізованої соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту або посадовій особі виконавців послуг з управління (утримання) багатоквартирного будинку (гуртожитку), об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельного кооперативу, управителя багатоквартирного будинку) паспортного документа, свідоцтва про народження (до 14 років) витягу з реєстру територіальної громади про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб, а також документи, що подавалися для цього. |
Адміністратор Центру надання адміністративних послуг Антонінської селищної ради |
В |
У день подання заявником необхідних документів, але не пізніше наступного робочого дня |
5 |
Оскарження
|
У встановленому |
порядку |
|
Загальна кількість днів надання адміністративної послуги |
1 робочий день |
|||
Загальна кількість днів (передбачена законодавством) |
1 робочий день |
Умовні позначки: В – виконує, У – бере участь, П – погоджує, З – затверджує
Дії або бездіяльність посадових осіб місцевого самоврядування можуть бути оскаржені у встановленому законодавством порядку.
Селищний голова |
|
Анатолій Оцалюк |
Додаток 7
до Рішення виконавчого комітету
від 24 жовтня 2024 року № 581
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця
проживання (перебування) особи
Центр надання адміністративних послуг
Антонінської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області
№ п/п |
Етапи послуги |
Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ |
Дія (В, У, П, З) |
Строк виконання етапів (днів) |
|
1 |
Прийом документів, що подаються заявником або його законним представником для оформлення зняття з реєстрації місця проживання
|
Адміністратор Центру надання адміністративних послуг Антонінської селищної ради |
В |
У день подання заявником необхідних документів |
|
2 |
Перевірка належності паспортного документа особі, що його подала, його дійсність, формування заяви про зняття із задекларованого/ зареєстрованого місця проживання (перебування), (у разі необхідності її заповнення) та наявність документів, необхідних для зняття із задекларованого / зареєстрованого місця проживання (перебування), про що вчиняється відповідний запис у цій заяві. |
Адміністратор Центру надання адміністративних послуг Антонінської селищної ради |
В |
У день подання заявником необхідних документів |
|
3 |
Прийняття рішення про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування), або про відмову у знятті із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування); -Формування і внесення даних про зняття із задекларованого/ зареєстрованого місця проживання (перебування), до реєстру територіальної громади; -Оформлення витягу про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування), а також вилучення раніше виданої довідки (витягу) про реєстрацію місця проживання для подальшого знищення;
|
Адміністратор Центру надання адміністративних послуг Антонінської селищної ради |
В |
У день подання заявником необхідних документів, але не пізніше наступного робочого дня |
|
4 |
Повернення особі або її представнику (адміністратору центру надання адміністративних послуг, представнику спеціалізованої соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту або посадовій особі виконавців послуг з управління (утримання) багатоквартирного будинку (гуртожитку), об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельного кооперативу, управителя багатоквартирного будинку) паспортного документа, свідоцтва про народження (до 14 років) витягу про зняття із задекларованого/ зареєстрованого місця проживання (перебування), а також документи, що подавалися для цього. |
Адміністратор Центру надання адміністративних послуг Антонінської селищної ради |
В |
У день подання заявником необхідних документів, але не пізніше наступного робочого дня |
|
7 |
Оскарження
|
У встановленому порядку |
|
|
|
Загальна кількість днів надання адміністративної послуги |
1 робочий день |
||||
Загальна кількість днів (передбачена законодавством) |
1 робочий день |
Умовні позначки: В – виконує, У – бере участь, П – погоджує, З – затверджує
Дії або бездіяльність посадових осіб місцевого самоврядування можуть бути оскаржені у встановленому законодавством порядку.
Селищний голова |
|
Анатолій Оцалюк |
Додаток 9
до Рішення виконавчого комітету
від 24 жовтня 2024 року № 581
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Реєстрація місця проживання малолітної дитини (до 14 років)
Центр надання адміністративних послуг
Антонінської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
||
1. |
Місцезнаходження |
31022 Хмельницька обл., Хмельницький р-н., с-ще. Антоніни пл. Графська, 6. |
31032 Хмельницька обл., Хмельницький р-н., с.Терешки вул. Центральна, 1-А. |
||
31011 Хмельницька обл., Хмельницький р-н., с. Криворудка вул. Лісова,12. |
||
31026 Хмельницька обл., Хмельницький р-н., с. Кременчуки вул. Центральна, 38. |
||
2. |
Режим роботи
|
Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця з 08.00 по 17.00 середа з 08.00 по 20.00 п’ятниця з 08.00 по 16.00, без перерви на обід. Субота, неділя – вихідні дні
|
3. |
Телефон, адреса електронної пошти, веб- сайт |
5-12-67 cnap_antoniny@ukr.net |
Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закони України |
Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні» Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» Закон України «Про адміністративні послуги» Закон України «Про адміністративну процедуру» Закон України «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України» Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» Закон України «Про іпотеку» Закон України «Про єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»
|
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 07.02.2022 № 265 «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад» Постанова Кабінету Міністрів України 04.08.2023 №820 «Про затвердження Порядку внесення відомостей про адресу задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування), що знаходиться на тимчасово окупованій Російською Федерацією території України, а також на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, та внесення змін до порядків, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2022 р. № 265 Постанова Кабінету Міністрів України 04.12.2019 №1137 «Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг» |
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
|
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування |
Рішення Канівської міської ради від 28.01.2021 №4 – 19 «Про затвердження Положення про управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Канівської міської ради» Рішення виконавчого комітету Канівської міської ради від 03.08.2022 №226 «Про затвердження Положення про Реєстр Канівської міської територіальної громади» |
Умови отримання адміністративної послуги
|
||
8. |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява одного з батьків дитини до 14 років або інших законних представників |
9. |
Перелік документів необхідних для отримання послуги та вимоги до них |
Для реєстрації місця проживання дитини до 14 років один з її законних представників подає: 1)заяву за формою згідно з додатками 2,8 до Порядку декларування та реєстрацію місця проживання (перебування), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2022 року №265 (далі – Порядок); 2) свідоцтво про народження, крім іноземців та осіб без громадянства, або документ про реєстрацію народження, виданий компетентним органом іноземної держави і легалізований у встановленому порядку, якщо інше не передбачено міжнародним договором України, згода на обов’язковість якого надано Верховною Радою України; 3) довідку про реєстрацію особи громадянином України (у разі здійснення вперше реєстрації місця проживання дитини віком до 14 років, у свідоцтві про народження якої зазначено, що батьки або один із батьків є іноземцем або особою без громадянства). 4) згоду іншого з батьків або законних представників (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування); 5) документ, що посвідчує особу законного представника *; 6) відомості або документ, що підтверджує сплату адміністративного збору.
У разі здійснення реєстрації місця проживання дитини віком від 10 до 14 років не за адресою задекларованого/зареєстрованого місця проживання її батьків або інших законних представників чи одного з них, з яким проживає дитина, додатково подаються: документи, що підтверджують: право на проживання (перебування) в житлі, зокрема, свідоцтво про право власності, ордер, договір оренди (найму, піднайму), договір найму житла у гуртожитку (для студентів), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші підтверджуючі документи. У разі відсутності зазначених документів реєстрація місця проживання (перебування) особи здійснюється за згодою власника (співвласників) житла, наймача та членів його сім’ї , уповноваженої особи житла (зазначені документи та згода не вимагаються під час реєстрації місця проживання малолітніх дітей за адресою задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) батьків або законних представників (представників), або одного з них;
право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, іншого надавача соціальних послуг з проживанням (довідка про прийняття на обслуговування у спеціалізованій соціальній установі, закладі для бездомних осіб, іншого надавача соціальних послуг за формою згідно з додатком 4 до Порядку), копія посвідчення про взяття на облік бездомної особи, форма якого затверджується Міністерством соціальної політики (у разі здійснення реєстрації за адресою відповідної установи, закладу);
У разі перебування житла в іпотеці, довірчій власності як способу забезпечення виконання зобов’язань, для реєстрації місця проживання особи додатково подається письмова згода відповідного іпотекодержателя або довірчого власника.
У разі влаштування дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, до закладу для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дитячого будинку сімейного типу, прийомної сім’ї, місце проживання такої дитини реєструється за адресою закладу, дитячого будинку сімейного типу, житла проживання прийомної сім’ї. Подання заяви про реєстрацію місця проживання або зміну місця проживання дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, покладається на органи опіки та піклування за місцем проживання такої дитини. У разі, коли реєстрація місця проживання здійснюється одночасно із зняттям з попереднього місця проживання (перебування), окрема заява про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання не подається.
|
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заявник для одержання адміністративної послуги звертається до органу реєстрації, повноваження якого поширюється на відповідну адміністративно-територіальну одиницю.
|
11. |
Платність надання адміністративної послуги |
Адміністративна послуга є платною. |
11.1 |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні» Закон України «Про адміністративні послуги»
|
11.2. |
Розмір та порядок внесення плати за адміністративну послугу |
За реєстрацію місця проживання сплачується адміністративний збір: 1) 1,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року, - за реєстрацію місця проживання у разі звернення особи протягом встановленого строку; 2) 2,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року, - за реєстрацію місця проживання у разі звернення особи з порушенням встановленого строку. За реєстрацію місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір справляється лише за одну адміністративну послугу (реєстрація місця проживання). Адміністративний збір не справляється за реєстрацію місця проживання/зміну місця проживання дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, у закладі для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дитячому будинку сімейного типу, прийомної сім’ї.
|
11.3. |
Розрахунковий рахунок для внесення плати за послугу
|
Антонінська селищна рада Отримувач: ГУК у Хмел.обл/Антонінська. стг/22012500 Код 37971775 Казначейство України(ел. адм. подат.) № рахунку UA078999980334119879000022719 Плата за надання інших адміністративних послуг
|
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
У день звернення особи або її законного представника (представника) чи в день отримання документів від представника спеціалізованої соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту або даних від органу соціального захисту населення. |
13. |
Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги
|
Орган реєстрації відмовляє у реєстрації місця проживання (перебування) у разі коли: - у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно містяться відомості про обтяження щодо житла, яке особа реєструє як місце проживання, що стосуються заборони реєстрації місця проживання у такому житлі, або перебування житла в іпотеці, довірчій власності як способу забезпечення виконання зобов’язань (у разі відсутності письмової згоди відповідного іпотекодержателя або довірчого власника на декларування/реєстрацію місця проживання (перебування); - відомості Державного реєстру речових прав на нерухоме майно не відповідають відомостям, зазначеним у поданих особою документах або даних; - особа не подала або подала не в повному обсязі необхідні документи або відомості; - у поданих особою документах або відомостях містяться недостовірні відомості або подані документи є недійсними* (крім випадку, передбаченого пунктом 53 Порядку), або строк дії паспортного документа іноземця чи особи без громадянства, які на законних підставах проживають на території України, закінчився; - звернулася дитина віком до 14 років або особа, не уповноважена на подання документів; - житлу, в якому особа реєструє своє місце проживання, не присвоєна адреса у встановленому порядку; - за адресою житла, в якому особа реєструє своє місце проживання, наявний об’єкт нерухомого майна, який не належить до житла; - дані реєстру територіальної громади щодо зареєстрованого/задекларованого місця проживання (перебування) батьків або інших законних представників дитини віком від 14 до 18 років не відповідають відомостям, зазначеним у заяві, поданій дитиною.
Не може бути підставою для відмови у реєстрації місця проживання (перебування) відсутність у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відомостей про житло, в якому реєструється місце проживання (перебування) особи. |
14. |
Результат надання послуги |
Рішення про реєстрацію місця проживання дитини віком до 14 років або про відмову у реєстрації місця проживання. |
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто, в тому числі через представника за довіреністю (з посвідченням особи). |
16. |
Примітка |
Батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації народження. Іноземець, особа без громадянства зобов’язані задекларувати або зареєструвати своє місце проживання та місце проживання дітей віком до 14 років (у тому числі новонароджених дітей), батьками або іншими законними представниками яких вони є, протягом 30 календарних днів з дня отримання посвідки на постійне проживання, посвідки на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, або після зняття із задекларованого місця проживання. Задекларованим або зареєстрованим місцем проживання (перебування) дитини віком до 10 років є задеклароване або зареєстроване місце проживання (перебування) її батьків або інших законних представників чи одного з них, з яким проживає дитина, за згодою іншого з батьків або законних представників. Задекларованим або зареєстрованим місцем проживання (перебування) дитини віком від 10 до 14 років є задеклароване або зареєстроване місце проживання (перебування) її батьків або інших законних представників чи одного з них, з яким проживає дитина, за згодою іншого з батьків або законних представників, якщо інше місце проживання не встановлено за згодою між дитиною та батьками (усиновлювачами, опікунами) або організацією, яка виконує стосовно дитини функції опікуна. Видані компетентними органами іноземної держави документи, що подаються для реєстрації місця проживання, засвідчуються в установленому законодавством порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Такі документи подаються з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально. На період тимчасової окупації Російською Федерацією території України, а також на період віднесення у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, територіальних громад до територій, на яких ведуться (велися) бойові дії, зареєстрованим або задекларованим місцем проживання дитини вважати зареєстроване або задеклароване місце проживання її батьків або інших законних представників чи одного з них, з яким проживає дитина. Відомості про зареєстроване місце проживання дитини на тимчасово окупованій Російською Федерацією території України, а також на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дій, визначених у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, за заявою батьків або інших законних представників чи одного з них вносяться до реєстру територіальної громади відповідним органом реєстрації під час декларування або реєстрації місця проживання дитини чи за бажанням батьків або інших представників чи одного з них, якщо інформація про таку дитину міститься в реєстрі цієї територіальної громади.
|
*Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2022 року №1202 «Деякі питання реалізації актів законодавства у сфері міграції в умовах воєнного стану» встановлено, що:
- посвідки на тимчасове чи постійне проживання, крім тих, які оформлені громадянам Російської Федерації, строк дії яких закінчився або які підлягають обміну відповідно до законодавства після 24 лютого 2022 р., підтверджують законні підстави для тимчасового чи постійного проживання в Україні та право на в’їзд в Україну на період воєнного стану та протягом 30 календарних днів з дня його припинення чи скасування;
- іноземці або особи без громадянства, крім громадян Російської Федерації, зобов’язані в установленому законодавством порядку подати документи для обміну таких посвідок на тимчасове чи постійне проживання протягом 30 календарних днів з дня припинення або скасування воєнного стану;
- паспорти громадян України у формі картки, строк дії яких закінчився за 30 днів до 24 лютого 2022 р. та після 24 лютого 2022 р., та паспорти громадянина України зразка 1994 року, до яких не вклеєно фотокартку особи у разі досягнення нею 25- чи 45-річного віку, строк вклеювання до яких настав за 30 днів до 24 лютого 2022 р. та після 24 лютого 2022 р., є документами, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України та підлягають обміну або вклеюванню нових фотокарток відповідно до досягнутого віку протягом 30 календарних днів з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Селищний голова |
|
Анатолій Оцалюк |
Додаток 10
до Рішення виконавчого комітету
від 24 жовтня 2024 року № 581
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Реєстрація місця проживання малолітної дитини (до 14 років)
Центр надання адміністративних послуг
Антонінської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області
№ п/п |
Етапи послуги |
Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ |
Дія (В, У, П, З) |
Строк виконання етапів (днів) |
||
1 |
Прийом документів, що подаються заявником або його законним представником для оформлення декларування / реєстрації місця проживання малолітньої дитини |
Адміністратор Центру надання адміністративних послуг Антонінської селищної ради |
В |
У день подання заявником необхідних документів |
||
2 |
Перевірка належності паспортного документа законного представника особи, що його подала, його дійсність, та наявність документів, необхідних для декларування / реєстрації місця проживання малолітньої дитини. |
Адміністратор Центру надання адміністративних послуг Антонінської селищної ради |
В |
У день подання заявником необхідних документів |
||
3 |
Прийняття рішення про декларування/реєстрацію або про відмову у декларуванні/реєстрації місця проживання (перебування) малолітньої особи; -Формування і внесення даних про декларування/ реєстрацію місця проживання (перебування) малолітньої особи до реєстру територіальної громади; -формування та друк за встановленою формою витягу з реєстру територіальної громади щодо задекларованого / зареєстрованого місця проживання (перебування) дітям до 14 років за свідоцтвом про народження, а також вилучення раніше виданої довідки (витягу) про реєстрацію місця проживання (перебування) для подальшого знищення;
|
Адміністратор Центру надання адміністративних послуг Антонінської селищної ради |
В |
У день подання заявником необхідних документів, але не пізніше наступного робочого дня |
||
4 |
Повернення особі або її представнику паспортного документа, свідоцтва про народження (до 14 років), витягу з реєстру територіальної громади про задеклароване/зареєстроване місця проживання (перебування) осіб, а також документи, що подавалися для цього. |
Адміністратор Центру надання адміністративних послуг Антонінської селищної ради |
В |
У день подання заявником необхідних документів, але не пізніше наступного робочого дня |
||
7 |
Оскарження
|
У встановленому порядку |
|
|
||
Загальна кількість днів надання адміністративної послуги |
1 робочий день |
|
|
|||
Загальна кількість днів (передбачена законодавством) |
1 робочий день |
|
|
|||
Умовні позначки: В – виконує, У – бере участь, П – погоджує, З – затверджує
Дії або бездіяльність посадових осіб місцевого самоврядування можуть бути оскаржені у встановленому законодавством порядку.
Селищний голова |
|
Анатолій Оцалюк |