Центр надання адміністративних послуг
Протягом 2022 року Центром надання адміністративних послуг Антонінської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області було надано 11380 адміністративних послуг.
За надання платних адміністративних послуг в бюджет селищної ради надійшло коштів на суму 280,734 тис. грн.
З метою наближення адміністративних послуг та оперативного їх надання для мешканців віддалених населених пунктів від центру громади, при ЦНАП функціонують 3 віддалених робочих місця адміністраторів у Криворудському, Терешківському та Кременчуківському старостинських округах, які протягом звітного року надали 2390 адміністративних послуг.
Державним реєстратором здійснено 1908 реєстрацій права власності на нерухоме майно (державна реєстрація інших речових прав на нерухоме майно, внесення змін та надання інформаційних довідок з ДРРП). За державну реєстрацію прав на нерухоме майно в бюджет громади отримано кошти на суму 259,211 тис. грн.
За звітний період надано 4067 соціальних послуг різного характеру. В тому числі були оперативно і вчасно надані послуги з реєстрації внутрішньо переміщенних осіб, видано 1890 довідок ВПО та оформлено 1229 допомог ВПО на проживання. Проведено роботу, з визначення громадян, що мають право на пільги та переоформлено 94 пільги. Також оформлено 348 справ на субсидію, в тому числі на придбання твердого палива та природного газу — 175, на житлово-комунальні послуги - 173. В рамках реалізації пілотного проєкту з монетизації одноразової допомоги “Пакунок малюка” оформлено 30 справ. 175 багатодітних сімей громади отримали допомогу на забезпечення дітей. Направлено на реабілітацію та оздоровлення в таборах відпочинку 6 дітей. Влаштовано 4 особи похилого віку до будинку-інтернату. Також протягом року було здійснено нарахування компенсації фізичним особам, що надають послуги на непрофесійній основі з місцевого бюджету в сумі 250 тис. грн. 135 осіб отримали консультативну та практичну допомогу в оформленні заявок на оримання виплат від міжнародних організацій. Надано 1208 довідок за відомостями Антонінської селищної ради різного характеру.
На координаційній раді розглянуто 4 заяви про вчинення факту домашнього насильства та проведена робота в сім'ях з неповнолітніми дітьми. Також проведено засідання опікунської ради щодо призначення фізичній особі піклувальника чи опікуна та щодо зміни фізичній особі піклувальника.
Надано 342 адміністративні послуги по земельних питаннях (надання дозволу на розробку/затвердження проектів та документацій із землеустрою, надання відомостей з ДЗК та ін.), в тому числі 180 послуг Державного земельного кадастру.
Надано 871 послуг з реєстрації місця проживання, в тому числі видано 516 витягів з Реєстру територіальної громади про реєстрацію місця проживання. Протягом року адміністраторами центру активно проводиться робота по актуалізації даних та наповненню реєстру.
За звітний період завідуючою сектором військового обліку постійно забезпечується виконання законодавства з питань мобілізаційної роботи, налагоджена співпраця з 4-м Відділом Хмельницьким РТЦК та СП щодо вручення повісток. Проводилась робота щодо бронювання працівників апарату селищної ради. Здійснюються заходи, спрямовані на своєчасне проведення мобілізації, постійно проводиться робота з оновлення картотеки військово-зобов'язаних громади, проводиться робота щодо перерозподілу трудових ресурсів в особливий період, вживаються заходи щодо виконання підприємствами, установами та організаціями мобілізаційних завдань (замовлень) відповідно до укладених договорів (контрактів), забезпечується подання державним органам інформації, необхідної для планування та здійснення мобілізаційних заходів, забезпечується додержання режиму секретності під час здійснення заходів з мобілізаційної підготовки.
З реєстрації актів цивільного стану було надано 218 послуг (державна реєстрація народження, шлюбу, смерті) та 141 послуга, що стосується нотаріальних дій (посвідчення заповітів, довіреностей, засвідчення вірності копій).
У сфері будівництва було надано 17 послуг Державної інспекції архітектури та містобудування (реєстрації повідомлення про початок будівельних робіт, реєстрація декларації про готовність об'єкта до експлуатації за амністією, видача містобудівних умов та обмежень та ін.). Також зареєстровано 2 повідомлення про пошкоджене майно.
З метою наближення послуг у сфері пенсійного забезпечення мешканців громади триває співпраця з ГУ Пенсійний фонд України та функціонує віддалене робоче місце спеціалістів ПФУ в ЦНАП, якими було надано 73 послуги.
Головним завданням працівників ЦНАП Антонінської селищної ради
протягом року була злагоджена командна робота націлена на максимальну результативність та оперативність надання адміністративних послуг населенню в стислі та чітко визначені строки, а також створення комфортних умов для відвідувачів.