Відділ юридичного і кадрового забезпечення
Відділ юридичного і кадрового забезпечення Антонінської селищної ради (далі – відділ) утворений рішенням Антонінської селищної ради відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та є виконавчим органом Антонінської селищної ради. Основною метою діяльності відділу є забезпечення роботи селищної ради та її виконавчих органів на підставі, в межах повноважень і у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно із штатним розписом Антонінської селищної ради у відділі передбачено 3 (три) посади.
Начальник відділу систематично проводить роботу із надання консультацій і роз’яснень з правових питань громадянам за їх усними та письмовими зверненнями, розглядає звернення установ, підприємств, організацій та надає правову допомогу виконавчим органам Антонінської селищної ради, та їх структурним підрозділам, а також, здійснює претензійно – позовну роботу, представляючи інтереси Антонінської селищної ради у судах всіх інстанцій.
За 2022 рік начальником відділу надано 673 відповіді на заяви, звернення та запити громадян, установ, підприємств та організацій. Також, начальником відділу у 2022 році було розроблено та подано на розгляд та затвердження пленарних засідань сесій селищної ради більше 400 проєктів рішень. Окрім цього, начальник відділу приймала участь у пленарних засіданнях сесій та виконавчого комітету безпосередньо.
Начальник відділу приймала участь у підготовці та укладенні договорів (контрактів), строкових трудових договорів, угод ЦПХ тощо, надавала правову оцінку їх проєктам, сприяла своєчасному вжиттю заходів за рішеннями, ухвалами, окремими ухвалами судів, відповідними документами правоохоронних і контролюючих органів.
Окрім того, начальником відділу у 2022 році здійснено продаж права оренди на нерухоме майно комунальної власності Антонінської селищної ради стосовно 6 (шести) об’єктів, з використанням електронної торгової системи, за рахунок чого збільшились надходження до місцевого бюджету в розмірі 140 000 грн.; укладено договір оренди на приміщення Антонінської аптеки №21 Красилівського району Хмельницької області для розміщення Антонінської АЗПСМ; та укладено договір тимчасового розміщення військової частини А7182. На даний час, згідно вказаного договору до селищного бюджету щомісяця надходить близько 3 млн.грн. ПДФО.
Також, начальником відділу було розроблено та підписано 217 додаткових угод до договорів оренди земель комунальної власності Антонінської селищної ради на збільшення відсоткової ставки орендної плати з 3%, 9% на 12%, укладено 10 договорів суборенди земель товарного сільськогосподарського виробництва (невитребувані земельні частки паї).
На начальника відділу юридичного і кадрового забезпечення розпорядженням селищного голови покладено обов’язки уповноваженого з питань запобігання та протидії корупції та голови адміністративної комісії при виконавчому комітеті Антонінської селищної ради. За звітний період в 2022 році адміністративною комісією було розглянуто 96 протоколів про адміністративні правовопушення за результатами розгляду яких прийнято рішення в межах чинного законодавства.
Також, у 2022 році начальник відділу брала участь в засіданнях конкурсної комісії для проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування та в засіданнях тимчасових комісій депутатського корпусу перед пленарними засіданнями сесій Антонінської селищної ради. Наразі, начальник відділу займається оформленням права власності на нерухоме майно (будівлі, споруди тощо), які перебувають в комунальній власності селищної ради та займається процедурою взяття на облік безхазяйного майна та відумерлої спадщини на території Антонінської селищної ради.
У 2023 році відділ юридичного і кадрового забезпечення Антонінської селищної ради продовжуватиме забезпечувати організацію правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне додержання та запобігання невиконанню вимог чинного законодавства селищною радою, виконавчим комітетом, а також їх посадовими особами під час виконання покладених на них завдань та функціональних обов’язків.