A A A K K K
для людей із порушенням зору
Антонінська селищна рада Хмельницького району Хмельницької області громада
Хмельницька область, Хмельницький район

Продовжується робота проекту Бізнес-Акселератору на базі Новоукраїнської громади за темою: «Адаптивні стратегії бізнесу в умовах військового стану» (частина ІІ)

Дата: 27.09.2023 09:25
Кількість переглядів: 51

За підтримки програми EU4Business,  Всеукраїнська Асоціація ОТГ та Новоукраїнська міська територіальна громада  продовжують реалізацію проекту Бізнес-Акселератору на базі Новоукраїнської громади за темою: «Адаптивні стратегії бізнесу в умовах військового стану».

В рамках реалізації проєкту, що складається з серії 10-ти семінарів триває індивідуальна робота над проєктами для підприємців. Програма мінікурсу та бізнес-акселератора підготовлена спеціально для малого і середнього бізнесу, з метою адаптації своєї підприємницької діяльності до умов війни, криз та інших мінливих умов.

Публікація презентаційних матеріалів та відеозаписів перших 5-ти семінарів безкоштовного мінікурсу та акселераційної програми для підприємців за посиланням

Матеріали семінару 6
Чому важливо знайти правильну нішу
Приклади українських брендів
Недоліки нішового бізнесу: Що таке ніша?

  1. Важливість ніші та ключові елементи
  2. Види ніш
  3. Як ніша відрізняється від ринку?
  4. Як знайти нішу: Фаза Дослідження

– збір первинних даних
– аналіз конкуренції
– потреби цільової аудиторії
– огляд трендів ринку
– SWOT-аналіз
– використання інструментів для аналізу

Джерела інфррмації Google Trends – що шукають ваші клієнти opendatabot.ua – каталог відкритих даних + готова аналітика

  1. Як оцінити потенціал ніші?
  2. Як тестувати нішу?
  • MVP (Minimum Viable Product)
  • A/B тестування
  • Задіяння цільової аудиторії
  • Аналіз результатів

►Посилання на презентацію
► Посилання на відео

Матеріали семінару 7
Реєстрація підприємства та підбір видів діяльності

  1. Що потрібно для реєстрації підприємства? Як швидко можна зареєструвати підприємство? Які є сервіси по реєстрації?
  2. Як діяти, якщо ви – внутрішнього переміщена особа?
  3. Як підібрати систему оподаткування?
  4. Які КВЕДи обрати? Чи можна змінити КВЕДи? Що для цього потрібно, як швидко це можна зробити?
  5. Що таке електронний підпис? Кому він потрібен? Які є сервіси для генерації ключів?
  6. Як оформити нового працівника на роботу? Які документи потрібні? Чи потрібна особиста присутність при оформленні?
  7. ФОП чи ТОВ? Що краще обрати?

► Посилання на презентацію
► Посилання на відео

Матеріали семінару 8
Податковий облік підприємців в умовах війни

  1. Нові форми податкової накладної та звітності з ПДВ
  2. Зміни до ПКУ щодо платіжних послуг
  3. Нові правила документального підтвердження витрат щодо відрядження
  4.  Е-резидентство
  5. Скасування пільгових умов
  6. Повернення перевірок
  7. Що таке РРО та ПРРО?
  8. Що необхідно для роботи з РРО/ПРРО?
  9. З чого розпочати?
  10. Як підготуватися завчасно?
  11. Скільки це коштує?

Посилання на презентацію
Посилання на відео

Матеріали семінару 9
Аналіз ринку:

  1. Аналіз галузі
  2. Аналіз цільової аудиторії
  3. Аналіз конкурентів
  4. 7 етапів проведення аналізу ринку
  5. Оцінка галузі
  6. Стадії життєвого циклу на якому перебуває ринок

Аналіз ринку. Джерела інформації

  1. Державна служба статистики
  2. Google Trends
  3. opendatabot.ua – каталог відкритих даних
  4. serpstat.com – сервіс для аналізу сайтів та пошукових слів
  5. SimilarWeb — це вебсайт, який надає послуги веб- аналітики для бізнесу

Як оцінити розмір ринку за допомогою соціальних мереж
Аналіз цільової аудиторії TAM SOM SAM
6 Методів аналізу цільової аудиторії Аналіз конкурентів
Техніка пошуку ніші “PVP індексу для визначення ніші по Френку Керну”

► Презентація за посиланням
► Відео за посиланням

Матеріали семінару 10
Монетизація бізнес-ідеї

  1. Визначення та важливість монетизації бізнес-ідеї
  2. Що таке “найбільш ефективне використання ресурсів”
  3. Як монетизація пов’язана з бізнес-моделлю
  4. Що ми продаємо і що ми можемо продавати?
  5. Розвиток бізнес-ідеї
  6. Що таке стратегія росту і які стратегії росту бувають?
  7. 11 найефективніших способів монетизації продукту чи послуги (на прикладі Книги)
  8. Техніка розширення мислення на основі використання карток мозкового штурму

► Презентація за посиланням
► Відео за посиланням

Проєкт реалізовує Всеукраїнська Асоціація ОТГ в межах грантового конкурсу з системної підтримки малого і середнього підприємництва на замовлення програми міжнародної співпраці «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», яку спільно фінансують Європейський Союз і уряд Німеччини. Грантовий конкурс виконує Фонд розвитку підприємництва, стратегічним виконавцем програми є німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Програма спрямована на підтримку економічної стійкості, відновлення та зростання України, створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств (МСП), а також підтримку інновацій та експорту.

Ексклюзивним партнером проєкту виступає польський акселератор, що здійснює свою діяльність в Варшаві і підтримує українців Polish-Ukrainian Startup Bridge (www.startupbridge.eu). В рамках проєкту польські партнери нададуть спеціальну програму консультацій, менторингу щодо можливостей для українського бізнесу, а випускник програми поділиться власним досвідом участі в акселераторі та побудови українсько-польського бізнесу.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора