Антонінська селищна рада Хмельницького району Хмельницької області громада
Хмельницька область, Хмельницький район

Комунікація

Дата: 16.02.2024 10:31
Кількість переглядів: 130

Комунікації всередині компанії: що це, як працює і як поліпшити комунікації  в організації

Робота з розгляду звернень громадян у апараті Антонінської селищної ради та її структурних підрозділах здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

На сучасному етапі становлення громадянського суспільства в Україні актуального значення набуває розвиток інституту звернень громадян, який є основним каналом зв’язків громадянина й держави.

Право громадян на звернення гарантується Конституцією України (ст.40), в якій визначено, що громадяни України мають право звертатися до органів державної влади та місцевого самоврядування та встановлено обов’язок органів влади та посадових осіб розглядати звернення й надавати обґрунтовані відповіді.

Серед делегованих повноважень виконавчого комітету селищної ради, визначених підпунктом 1 пункту «б» частини 1 статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування», важливе місце займають питання щодо реалізації та забезпечення дотримання чинного законодавства при розгляді звернень громадян.

Спеціалістами Антонінської селищної ради систематично проводиться аналіз  та узагальнення звернень громадян для з`ясування причин, що їх породжують моніторинг найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Особливу увагу приділено аналізу причин повторних та колективних звернень. Та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня, запитів на інформацію тощо.

Всього за 2023 рік до селищної ради враховуючи запровадженні карантинні заходи та введенням воєнного стану в Україні надійшло 711 письмових звернень громадян, що на 536 звернень більше в порівнянні                                з відповідним періодом 2022 року, з них 1576 громадяни побували на                       особистому прийомі у керівництва селищної ради.

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» за результатами розгляду звернень їх авторам було надано 711 письмових відповідей та роз’яснень.

В тому числі, від органів влади вищого рівня з початку року до селищної ради надійшло 10 звернення, серед них відповідно:

Урядового контактного центру облдержадміністрації – 10.

За вказаний звітний період 2023 року виконано ряд робіт, враховуючи колективні звернення  жителів смт Антоніни та старостинських округів, по сприянню чищення криниці, про зрізання дерев, відновлення руху автобуса, нецільове використання земель водного фонду, встановлення обмеження швидкості на дорогах загального значення .

За тематикою найбільше звернень надійшло з питань:

1. Соціального захисту-27,33%

2. Аграрної політики та земельних відносин-15,78%

2. Інші - 36,29 %

3. Праці і заробітної плати-2,84%

4. Забезпечення дотримання законності- 5,90%

5. Житлової політики -9,36%

Селищною радою вишукувались всі наявні можливості щодо позитивного вирішення порушених у зверненнях питань. Залишаються актуальними в зверненнях громадян питання соціального захисту, комунального господарства, житлової політики та інші.

Всього протягом 2023 року до селищної ради з проханням про допомогу у вирішенні життєво важливих для них проблем звернулось 10- учасники війни, осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій; 31 – інваліди І, ІІ, ІІІ групи; 65 – ветеранів праці та пенсіонерів, 36-дітей війни, 2-членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів героїнь, 3-учасників ліквідації ЧАЕС.

За результатами розгляду звернень соціального характеру, що надійшли до селищної ради протягом 2023 року надано допомогу на поховання, лікуванння мешканцям громади на загальну суму 4000813  гривень.

Відповідно до ст.22 Закону України «Про звернення громадян» та п.6 Указу Президента України від 07.09.2008 року за № 109 затверджені та оприлюдненні  графіки прийому громадян працівниками селищної ради.

Питання роботи із зверненнями громадян перебуває на особливому контролі у керівництва селищної ради, воно є предметом обговорення на нарадах з відповідальними працівниками селищної ради, керівниками відділів, секторів, нарадах з посадовими особами органів місцевого самоврядування. Посилено контроль щодо своєчасного, об’єктивного і кваліфікованого розгляду звернень громадян та надання конкретних і фахових відповідей заявникам за результатами розгляду їх звернень.

Керівництво селищної ради  і надалі вживатиме відповідних заходів з метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на письмові звернення та одержання обґрунтованих відповідей у встановлені чинним законодавством терміни.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора