Відділ юридичного і кадрового забезпечення
Відділ юридичного і кадрового забезпечення Антонінської селищної ради (далі – відділ) утворений рішенням Антонінської селищної ради відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та є виконавчим органом Антонінської селищної ради. Основною метою діяльності відділу є забезпечення роботи селищної ради та її виконавчих органів на підставі, в межах повноважень і у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно із штатним розписом Антонінської селищної ради у відділі передбачено 3 (три) посади.
Начальник відділу систематично проводить роботу із надання консультацій і роз’яснень з правових питань громадянам за їх усними та письмовими зверненнями, розглядає звернення установ, підприємств, організацій та надає правову допомогу виконавчим органам Антонінської селищної ради, та їх структурним підрозділам, а також, здійснює претензійно – позовну роботу, представляючи інтереси Антонінської селищної ради у судах всіх інстанцій.
За 2023 рік начальником відділу надано 451 відповідь на заяви, звернення та запити громадян, установ, підприємств та організацій. Також, начальником відділу у 2023 році було розроблено та подано на розгляд та затвердження пленарних засідань сесій селищної ради більше 350 проєктів рішень. Окрім цього, начальник відділу приймала участь у пленарних засіданнях сесій та виконавчого комітету безпосередньо.
Начальник відділу приймала участь у підготовці та укладенні договорів (контрактів), строкових трудових договорів, угод ЦПХ тощо, надавала правову оцінку їх проєктам, сприяла своєчасному вжиттю заходів за рішеннями, ухвалами, окремими ухвалами судів, відповідними документами правоохоронних і контролюючих органів.
Окрім того, начальником відділу у 2023 році здійснено продаж права оренди на нерухоме майно комунальної власності Антонінської селищної ради стосовно 2 (двох) об’єктів, з використанням електронної торгової системи, за рахунок чого збільшились надходження до місцевого бюджету в розмірі 13 000 грн.; укладено договори купівлі – продажу нерухомого майна (нежитлових будівель) КП «Комунальник» Антонінської селищної ради та відділу освіти, молоді, спорту, культури і туризму Антонінської селищної ради.
Також, начальником відділу було розроблено та підписано 376 договорів оренди земель комунальної власності Антонінської селищної ради на землі товарного сільськогосподарського виробництва (проектні польові дороги).
На начальника відділу юридичного і кадрового забезпечення розпорядженням селищного голови покладено обов’язки уповноваженого з питань запобігання та протидії корупції та голови адміністративної комісії при виконавчому комітеті Антонінської селищної ради. За звітний період в 2023 році адміністративною комісією було розглянуто 107 протоколів про адміністративні правовопушення за результатами розгляду яких прийнято рішення в межах чинного законодавства.
Також, у 2023 році начальник відділу брала участь в засіданнях конкурсної комісії для проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування та в засіданнях тимчасових комісій депутатського корпусу перед пленарними засіданнями сесій Антонінської селищної ради. Наразі, начальник відділу займається оформленням права власності на нерухоме майно (будівлі, споруди тощо), які перебувають в комунальній власності селищної ради та займається процедурою взяття на облік безхазяйного майна та відумерлої спадщини на території Антонінської селищної ради.
У 2024 році відділ юридичного і кадрового забезпечення Антонінської селищної ради продовжуватиме забезпечувати організацію правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне додержання та запобігання невиконанню вимог чинного законодавства селищною радою, виконавчим комітетом, а також їх посадовими особами під час виконання покладених на них завдань та функціональних обов’язків.