Антонінська селищна рада Хмельницького району Хмельницької області громада
Хмельницька область, Хмельницький район

ТРЕНІНГ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

Дата: 08.04.2025 16:24
Кількість переглядів: 49

        05  квітня 2025 року на базі Антонінського ліцею відбувся тренінг для вчителів початкових класів та класних керівників 5–6 класів громади за програмою «СЕН «Зерна»: розвиток соціально-емоційних навичок та підтримка благополуччя дітей і педагогів».

        «Зерна» – науково обґрунтована програма, яку розробили фахівці Гарвардського університету на основі аналізу понад 50 ефективних програм соціально-емоційного навчання. Згодом її адаптували у формат простих і гнучких ігор, практик і вправ, які легко інтегрувати в освітній процес без додаткових ресурсів. «Зерна» пропонує активності, які можна адаптувати та інтегрувати в освітній процес 1-6 класів закладів освіти.

        Реалізація Програми відбувається в межах партнерства між Міністерством освіти і науки України та The LEGO Foundation у співпраці з Лабораторією з екологічних підходів до соціально-емоційного навчання EASEL Lab Гарвардської вищої школи освіти.

    Навчання відбулося цікаво та змістовно завдяки тренерам Мудрій Інні Іванівні, директору комунального закладу загальної середньої освіти «Початкова школа № 3 Хмельницької міської ради», та Байдич Любові Володимирівні, заступнику директора з навчально-виховної роботи комунального закладу загальної середньої освіти «Ліцей №7 Хмельницької міської ради».

       Під час тренінгу педагоги нашої громади ознайомилися з ключовими аспектами соціально-емоційного навчання, опанували практичні інструменти для розвитку емоційного інтелекту учнів та створення позитивного клімату в класі. Особлива увага приділялась методам підтримки психологічного благополуччя як дітей, так і самих педагогів.

    Учасники тренінгу отримали позитивні емоції від спілкування та продуктивної взаємодії, надихнулися новими ідеями для ефективного навчання й успішної реалізації  їх в усіх сферах життя.

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора