16:02 17.08.2022
Новини
Головне управління ДПС у Хмельницькій області повідомляє.
Трудові і соціальні гарантії для вагітних жінок та працівників із дітьми
Насамперед слід відзначити, що така категорія працівників має додаткові соціальні гарантії та пільги та може розраховувати на легші та безпечні умови праці, але лише за умови офіційного працевлаштування.16:01 17.08.2022
Національний Банк України ввів низку заборон для колекторів
Заборона на отримання згоди споживача на обробку даних його телефонного довідника та журналу дзвінків з метою врегулювання простроченої заборгованості.10:43 15.08.2022
26 липня стартувала Всеукраїнська інформаційна кампанія із захисту прав
споживачів фінансових послуг “Знай свої права: кредити”, яку проводить
Національний банк України.
Вона стане продовженням першої подібної кампанії, яку Національний банк
проводив у 2021 році, і триватиме у липні−жовтні 2022 року в усіх
регіонах України. Ключове завдання та мета кампанії – захист прав
позичальників та поліпшення знань споживачів про кредитні послуги.
Важливим напрямом кампанії стане роз’яснення населенню таких питань: на
що звертати увагу під час оформлення кредиту, що таке кредитні канікули
та реструктуризація, які їхні умови та порядок оформлення. Також
Національний банк разом із партнерами розповість, як перевірити кредитну
історію та що робити в разі порушення кредитором чи колектором вимог до
етичної поведінки під час взаємодії зі споживачем.
Поліпшення знань та навичок у сфері кредитних послуг допоможе українцям
краще зрозуміти свої права як позичальників та ухвалювати зважені
фінансові рішення.
“Ми впевнені, що поінформовані споживачі кредитних послуг – більш
захищені від фінансових ризиків. Вони краще розуміються у фінансових
послугах, приймають усвідомлені фінансові рішення і можуть виваженіше
розпоряджатися грошима. Як наслідок, їхнє матеріальне становище буде
покращуватися, а це сприятиме зростанню добробуту нашої країни. Саме
тому для Національного банку є важливим питання обізнаності споживачів в
умовах надання кредитних послуг”, – прокоментував заступник Голови
Національного банку України Ярослав Матузка.
Він додав, що під час війни кредитування має свої особливості. З одного
боку, знизився апетит банків до ризику, з іншого – зменшився кредитний
попит населення. Для відновлення роздрібного кредитування, яке сприяє
підвищенню споживання, а відповідно й розвитку економіки, потрібно, щоб
споживачі кредитних послуг чітко усвідомлювали свої права та
зобов’язання перед фінансовою установою та були здатні обслуговувати
кредити навіть у разі непередбачуваних ситуацій.
“Звернення споживачів до регулятора щодо правовідносин за кредитними
договорами, а також щодо неетичної поведінки осіб під час стягнення
простроченої заборгованості становлять левову частину скарг на банки та
небанківські фінансові установи. Споживче кредитування у своїй суті несе
в собі підвищені ризики саме для споживача, який часто не усвідомлює
повну вартість кредиту та свою відповідальність за договором. Саме тому
ми приділяємо особливу увагу цьому напряму. Прийняття та удосконалення
існуючих нормативно-правових актів, спрямованих на захист прав
споживачів, а також пильний нагляд за діяльністю учасників ринку
кредитування дають змогу попередити порушення та нормалізувати процеси,
але попереду все ще багато роботи”, – зазначила начальник Управління
захисту прав споживачів фінансових послуг НБУ Ольга Лобайчук.
За її словами, споживачі завжди повинні відповідально приймати рішення
щодо укладення договору кредитування, а кредитори прозоро та якісно
доносити інформацію про повну вартість та умови послуги.
У межах кампанії Національний банк запускає спеціальну вебсторінку
(лендинг) “Знай свої права: кредити” з детальною інформацією про
кредитні послуги.
Кампанія відбувається за підтримки міжнародних партнерів – Міжнародної
фінансової корпорації (IFC) у партнерстві з Державним секретаріатом
Швейцарії з економічних питань (SECO) та Фондом ефективного врядування
Уряду Великої Британії в Україні, а також проєкту технічної допомоги
Європейського Союзу “Посилення регулювання та нагляду за небанківським
фінансовим ринком” (EU-FINREG).
10:41 15.08.2022
Хмельницьке РВ АМУ провело семінар для комунікаційників громад
Одним із напрямків роботи Хмельницького регіонального відділення Асоціації міст України є проведення освітніх онлайн-практикумів, семінарів та вебінарів для спеціалістів місцевих рад різних галузей. Оскільки сьогодні представники ОМС лише вчаться налагоджувати ефективні комунікації та взаємодіяти із своїми громадами в умовах воєнного стану регіональним відділенням Асоціації міст України було проведено семінар «Комунікаційна робота громад в умовах воєнного стану. Кризові комунікації».09:33 12.08.2022
У січні-липні 2022 року послугами Хмельницької обласної служби зайнятості скористалися 32,5 тис. громадян. Про потребу у кваліфікованих працівниках в області поінформували понад 3 тис. роботодавців. Завдяки злагодженій співпраці між роботодавцями та службою зайнятості 60,1% вакансій було укомплектовано.
16:26 09.08.2022
МІЖНАРОДНИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ДОПОМОГИ ПОСТРАЖДАЛИМ ВНАСЛІДОК ДТП
МІЖНАРОДНИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ДОПОМОГИ ПОСТРАЖДАЛИМ ВНАСЛІДОК ДТП» більше 10 років працює у сфері безпеки дорожнього руху в Україні, допомоги тим, хто постраждав в ДТП, а найголовніше – над попередженням дорожньо-транспортної аварійності та численних людських втрат на дорогах. Ми найбільша в Україні недержавна організація, що опікується даною проблемою.16:25 09.08.2022
В селищі Антоніни відбувся турнір з футболу «Antoniny Cup» - серед дітей 2014 року народження
7 серпня 2022 року, за підтримки Хмельницької Обласної Асоціації Футболу, ФГ «Фортуна – Агро Д», Антонінської селищної ради та магазину «Зоя», в селищі Антоніни відбувся турнір з футболу «Antoniny Cup» - серед дітей 2014 року народження.16:23 07.08.2022
В рамках інформаційної кампанії «Виходь на світло!» посадовці Управління Держпраці у Хмельницькій області відвідали понад 2500 суб’єктів господарювання регіону.
14:18 05.08.2022